• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym ( )
    Jan Banan01 skrev 2014-02-01 19:06:54 följande:
    Så är det naturligtvis.Glad
    Och frugan mår bra?
  • Jan Banan01
    mepetite skrev 2014-02-01 19:01:55 följande:

hon såg väldigt naturlig ut. hon hade sminkat sig. jag känner många som har lyft sig, botoxat samt använt fillers. jag vet hur sådana onaturliga preparat utmärker sig i ansiktet.
    Aha.
  • Jan Banan01
    Anonym ( ) skrev 2014-02-01 19:08:18 följande:
    Och frugan mår bra?
    Oh Ja!!Skrattande
  • Grottmannen
    Anonym ( ) skrev 2014-02-01 19:07:27 följande:
    Var är PPP? Saknar att läsa hans inlevelse fulla kommentarer.
    Han är på ofrivillig semester från tråden tom 2014-04-22 01:00:00, vad jag hört så går han nog snart troligen i pension.
    Jag ska hälsa honom att du frågar efter han!Flört
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Anonym (Tjej90)

Här JanBanan, har du en helt naturell bild på mig med endast lite lipsyl på läpparna, duger det åt herrn? ;)

• Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-02-01 18:34:01 följande:
    Är det du som är fotografen? *retaslitebara* DrömmerTungan ute

Du är bra på att retas du.......jag kanske kan reta dig också lite.....Drömmer Men det skulle kanske kunna vara jag som var fotografen......i alla fall i mina drömmar....Drömmer
  • Anonym (liten)
    Anonym (Tjej90) skrev 2014-02-01 19:31:57 följande:
    Här JanBanan, har du en helt naturell bild på mig med endast lite lipsyl på läpparna, duger det åt herrn? ;)
    första gången en tjej fått mig att våga erkänna mina brister som nästa tjej komma få upp leva under ett ligg med mig.hon frågade mig om de va på hittade rykten att ja inte klara ge tjejer ett bra ligg.att hon fick mig å öppna mig inför hennes vänninor fick dem att fråga om ja inte skämdes att de kommer ut bland många tjejer samt killarna komma få sej ett gott skratt av en sådan sanning läker ut till olika ålders grupper.men något som ja alltid skämts över få många tjejer å tycka att ja är pinsam som fått inse hur exet blev hanterad på den fronten.
  • Jan Banan01
    Anonym (Tjej90) skrev 2014-02-01 19:31:57 följande:
    Säkert. Men var är bilden?
  • LostInTranslation
    Anonym (Kvällspigg) skrev 2014-02-01 16:39:01 följande:
    Du har möjligen inte en bebisbild på dig innan du blev dömande och korkad? Jag misstänker att du hade högre IQ som nyfödd än nu nämligen.