• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    pillan3 skrev 2014-02-04 10:37:18 följande:
    Tack Drömmer
    Haha..mig i mjukisar? Drömmer Trodde du ville se annat varje dag {#emotions_dlg.djavulsk}Flört

Du levererar ta mig fan i vad som helst, så mjukisar kan jag stå ut med...im innehållet är DU
  • LostInTranslation
    Lahall skrev 2014-02-04 15:09:45 följande:
    JA det finns mycket spännande här i Sörmland.
    Har märkt det.... Kanske inte vore fel med ett lusthus i Sörmland....
    pillan3 skrev 2014-02-04 15:18:34 följande:
    Ne det är ju så sant så Drömmer men är det körven du avbildat där? Två äpplen och ett huvud!? Men vad är skalan egentligen avbildad i? Hahaha FlörtDrömmer
    Du ska bara veta hur mycket spännande du missar här Cool
    Men en liten bild kanske du kan bjussa på? På kroppen alltså Kyss Drömmer
    Du verkar också vara duktig på associationer ... Om du visar din allra fjäskigaste sida kanske det kan bli en bonusbild från mig idag.... Fast kom ihåg att ta i från tårna Kyss
  • Anonym (Jane Doe)
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 16:14:59 följande:

Du verkar också vara duktig på associationer ... Om du visar din allra fjäskigaste sida kanske det kan bli en bonusbild från mig idag.... Fast kom ihåg att ta i från tårna Kyss
    Jag vägrar att associera någon del av din kropp till korv. Spelar ingen roll hur delikatesskryddad den än är. 
    Att du har smak, är smaklig och att du genom din blotta existens ger upphov till kroppsliga sensationer som säkert i verkligheten skulle bäst kunna liknas vid ett kroppens fyrverkeri är uppenbart, men korv? Nej. Nej, nej, nej. 

Jag vill också se bild.
  • LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-02-04 16:20:45 följande:
    Jag vägrar att associera någon del av din kropp till korv. Spelar ingen roll hur delikatesskryddad den än är. 
    Att du har smak, är smaklig och att du genom din blotta existens ger upphov till kroppsliga sensationer som säkert i verkligheten skulle bäst kunna liknas vid ett kroppens fyrverkeri är uppenbart, men korv? Nej. Nej, nej, nej. 

Jag vill också se bild.
    Åhh du är så välformulerad så jag får gåshud Jane . Det var någon som jämförde mig med falukorv och då kände jag att det var svårt att flytta perspektivet längre än till delikatesskorv. Fast jag har hört att de kan vara riktigt goda Oskyldig.... Låter som att du är inne på mer drogrelaterade metaforer när du pratar om kroppsliga sensationer och fyrverkerier. För dig kanske jag är mer som Heroin då, fast utan att veta så mycket om droger så känns heroin iofs lite som knarkets falukorv, så då kanske vi snackar kokain egentligen om det skall kännas mer rätt för mig...

Hmmm, du kanske förtjänar en bonusbild även om jag inte lyckats få snuttan att gå ner på knä och be med stora tindrande ögon som tittar upp på mig...hmmm...
  • LostInTranslation
    irongarden skrev 2014-02-04 16:40:35 följande:

She...
    Mmmm vackert!! Andas sommar på något vis....
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 16:14:59 följande:

Oj, min fjäskigaste sida kan jag ju inte visa upp här Drömmer blinkar lite med mina stora bruna och hoppas på en bild Flört
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-04 17:02:00 följande:
    Oj, min fjäskigaste sida kan jag ju inte visa upp här Drömmer blinkar lite med mina stora bruna och hoppas på en bild Flört
    Okej, du får lova att visa upp den i något mer privat sammanhang vid lämpligt tillfälle då haha  Kyss

• pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 17:05:41 följande:
    Okej, du får lova att visa upp den i något mer privat sammanhang vid lämpligt tillfälle då haha  Kyss

Försöker inte ens busvissla, kan liksom inte just nu.. herregud!! Wohoooou!! Är liksom mållös...det blev jävligt varmt här...
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero