• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • pillan3
    Mattias39 skrev 2014-02-04 15:46:18 följande:

Du levererar ta mig fan i vad som helst, så mjukisar kan jag stå ut med...im innehållet är DU
    Hahaha...vilken tur, för de är på ganska ofta Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-04 17:15:09 följande:
    Försöker inte ens busvissla, kan liksom inte just nu.. herregud!! Wohoooou!! Är liksom mållös...det blev jävligt varmt här...
    Du är skön Pillan ...Tack för fjäsket.... Du får göra något åt hettan. Går ju inte att du sitter där och får värmeslag. Och varför inte lägga in något nytt trevligt här som vi kan få bli lite extra varma av... Kyss
  • Anonym (wow 3)
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 17:05:41 följande:
    Okej, du får lova att visa upp den i något mer privat sammanhang vid lämpligt tillfälle då haha  Kyss

omg! 

helt perfekt kropp! skulle inte ha något emot att ha den hos mig Oskyldig

• pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 17:30:10 följande:
    Du är skön Pillan ...Tack för fjäsket.... Du får göra något åt hettan. Går ju inte att du sitter där och får värmeslag. Och varför inte lägga in något nytt trevligt här som vi kan få bli lite extra varma av... Kyss
    Senare kan det kanske komma in något nytt, om jag lyckas fastna på bilden Drömmer 
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • LostInTranslation
    Anonym (wow 3) skrev 2014-02-04 17:32:44 följande:

omg! 

helt perfekt kropp! skulle inte ha något emot att ha den hos mig Oskyldig

Verkar som att din smak matchar min kropp väldigt bra helt enkelt haha...Tack för det...Min kropp kanske inte hade haft något emot att vara hos dig heller. Vem vet  
    pillan3 skrev 2014-02-04 17:35:53 följande:
    Senare kan det kanske komma in något nytt, om jag lyckas fastna på bilden Drömmer 
    Ser jag fram emot.... Har du fått svårt att fastna på bild?? Hal?
  • Anonym (Chica)
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-04 18:17:12 följande:
    Min "avskedsbild" med den mobil jag har nu... då jag köpte en ny idagDrömmer
  • Anonym (wow 3)
    LostInTranslation skrev 2014-02-04 17:47:30 följande:
    Verkar som att din smak matchar min kropp väldigt bra helt enkelt haha...Tack för det...Min kropp kanske inte hade haft något emot att vara hos dig heller. Vem vet  

Ser jag fram emot.... Har du fått svårt att fastna på bild?? Hal?
    min kropp finns ju med i denna tråden, tidigt i tråden dock :P 

sen tordes jag ju inte vara annat än anonym nu när jag kommenterade detta heller. trots att jag faktiskt var "mig själv" när jag la ut bilderna. konstigt Solig
  • jjj333
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-04 18:17:12 följande:

Fin bild! Hoppas på nya fina bilder med din nya mobil då ;)
  • Anonym (Chica)
    jjj333 skrev 2014-02-04 18:33:36 följande:
    Fin bild! Hoppas på nya fina bilder med din nya mobil då ;)
    TackGlad{#emotions_dlg.flower}Kan nog hända att det bli så...Oskyldig

En till - och sista från min nu gamla mobil