Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-28 21:13:32 följande:
    Snygging.. Gäller erbjudandet bara en person? smile2.gif
    Han har två armar, eftersom han är den som är DEN, så tror jag inte han säger nej hahaha
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-28 21:35:21 följande:
    Du och ditt snarkande ;)...jag ska nog kunna hålla dig vaken....ett tag i alla fall....sen kan vi dra timmerstockar natten lång ;)
    Hahaha...ja, jag och mitt snarkande  
    Hahah...dra timmerstockar, du menar "dra timmerstocken natten lååååååång" 
    (Nu kom min trött humor fram) 
  • Anonym (Dumspirospero)
    Amys skrev 2014-09-28 21:54:55 följande:
    Vilken kväll ni bjuder på, ögongodis allihopa. 

Zack, finns där plats för en till?Drömmer
    Han har ju en extra arm, så det går nog  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-28 21:56:12 följande:
    Ha ha, ja det var ju en ny, men väldigt passande, variant av ett klassiskt uttryck :)
    Nu är det dags att knosa ner sig i kudden och hahaha...snarka!!
    Fick ju ingen vägbeskrivning, så jag somnar i min stora säng själv då  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Amys skrev 2014-09-28 22:01:22 följande:

Kan bli hur mysigt som helst. Extra armen, ska vi turas om att "ligga" på den?Flört
    Ligga på den?  Du menar sitta på den va? Hahaha  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Amys skrev 2014-09-28 22:16:22 följande:
    Ligga, sitta, gosa, mysa... m.m.Drömmer Han har tur den där Zack!Tungan ute
    Med andra ord gnulla lite
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-28 22:22:59 följande:
    Tjejer, tjejer, jag blir ju nästan förlägen, men jag är alltid redo för nya utmaningar. Tur att natten är lång för det verkar vara mycket vi ska hinna med :)

Vägbeskrivning var det ja; kör ut ur skogen, leta upp motorvägen och gasa på i cirka 65 mil i sydvästlig riktning. Tryck på tutan därefter så hittar jag dig och kan leda dig raka vägen till X:et (min säng ;)
    Hahaha...oj! 65 mil! Hade ju varit bättre med 65 km då jävlar hade det blivit åka av  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 12:33:29 följande:
    Herregud! Skrollade igenom helgens bildskörd här precis...Vilka snyggingar det finns här! Som en gigantisk godisbutik, men är det rätt att vara så sjukt godissugen en måndag?
    Är du bara godissugen en dag i veckan? Förvånad Losten då, trodde det var mer action i dig än så Tungan ute
    Är det bara jag som är godissugen alla dagar i veckan Drömmer 
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 16:28:21 följande:
    Inte så högt!! Försöker ju upprätthålla min fromma och oskuldsfulla image här ju. Tyvärr är tandtrollet i mig en dominernade faktor för mitt beteende. Trollet som dyker upp i de våtaste av dina alldagliga drömmar....Tungan ute
    Okej, jag viskar då ja "det trollet" har varit på besök många ggr i mina drömmar...hahaha

Sorry Losten! Men tror dom flesta här har genomskådat dig för längesen  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 17:03:54 följande:
    Okej....då vet du nog mer om porrtrollets natur genom dina drömmar än dom flesta då...Men visst kan det finnas fler som anat vad som döljer sig bakom Oskyldig.  Själv väntar jag fortfarande på det stora genombrottet då jag får tränga hela vägen in i din drömvärld haha
    Hahahaha..den som väntar på något gott, väntar ALLTID förlänge troligtvis kommer du få vänta i evigheter, men vi möts ju i fantasin/drömmen,  losten hahaha

Så nu är det dags för kvällens bild av losten! 
Svar på tråden Helkroppstråden