Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

Pillare skrev 2014-10-03 17:49:55 följande:
    Och jag trodde du menade att använda mobilen som en dildo, och tänkte om du kan verkligen ha det in där.. Ibland är jag för snuskig.. :-P
    Klart jag inte gjorde det OskyldigTungan uteDrömmer
  • Anonym (Dumspirospero)
    straight arrow skrev 2014-10-03 18:11:23 följande:
    Eller fjärrstyra någons vibrator med en app i mobiltelefonen... det var ju inte en sån dum idé faktiskt
    Ska vi bygga upp en app? Hahahahah
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Hmm) skrev 2012-12-19 16:22:15 följande:
    Oj!! Här har man inte mycket att komma med, typ ett par tunga tråkiga bröst bara.. Alla är jättefina, killar som tjejer
    Anonym (Hmm) skrev 2014-10-04 23:02:17 följande:
    Du liknar mer en man...

Inga former alls.... Känns det i hjärtat när du ser tjejer med större bröst än dig? Vilket borde innebära de flesta.
    Tror det är i ditt hjärta det känns, när du ser alla kvinnors vackra bröst! Sluta kritisera andra och dig själv och börja acceptera att vi alla ser olika ut, även du....

• Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-05 15:38:44 följande:
    Mmmm utan tvekan en favoritsida!! Yes jag är en assoholic....
    Hmm...har du lekt? Och hänger kvar där i taket? Kommer med flugsmällaren  
    Snygg bild och man ser konturerna väldigt bra  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-05 18:05:41 följande:
    Jadu påven!! Härlig dialog! Jag hade gärna varit med och dramatiserat den. Det verkar dock som att någon har missförstått något här. Jag har tolkat elektrifierad flugsmäll helt bokstavligt och även konturer. Sen väljer man ju vilka konturer man lägger märke till mest smile5.gif .  Hallongrotta däremot har jag tidigare sett som en omskrivning för en saftig, våt fitta. Jobbigt om allt skulle tolkats tvärt om då är jag helt Lost in Translation igen.....Skäms
    Min elektriska flugsmällare är en elektrisk flugsmällare  
    Hallongrottorna kan jag inte uttala mig om...
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-05 17:36:07 följande:
    Just det!! Du är fröken med den yviga fantasin smile5.gif ... Yes, du har helt rätt! Jag sitter fast och väntar på att du skall komma och rädda mig. Snacka om besvikelse när du dyker upp med din elektrifierade flugsmällare i högsta hugg istället...

Trevligt att du gillade bilden i alla fall... Kyss
    Oj...du får nog hänga där ett tag, har precis bäddat ner mig i sängen (i brist på annat)...Det är nu min yviga fantasi kommer till användning

• Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-10-05 19:37:24 följande:
    Du har en gudinnas ben (och kropp) som jag gärna fantiserar om då och då... :)
    Tack så mycket
    Fantisera på du  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Ronga skrev 2014-10-05 19:52:31 följande:
    Snyggt där, angel eyes!
    Tack så mycket
    Zack skrev 2014-10-05 20:09:45 följande:
    Du ser inte allt för nerbäddad ut när du ligger där. Tur för mig/oss i tråden. Föredrar att se dig som här, ovan täcket, och inte under det.
    Hahaha..jag la mig på sängen, tog en bild, kastade av mig kläderna, kröp ner under täcket och där under ligger jag nu och kommer snarka hela natten    
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-10-05 20:35:49 följande:
    Prova att ligg på magen inatt så kanske du inte snarkar så mycket ;)
    Alltså, jag kan inte ligga på magen och sova!
    Att ligga på magen är liksom en favorit ställning i vissa sammanhang och då väntar jag bara på något mysigt...Haha
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-10-05 20:45:16 följande:
    Det är väldigt härligt att veta att du sover naken... ;)

Frågan är om du har händerna på eller under täcket?!? ;)
    (Under, hoppas jag)
    Tycker om att sova naken
    Händerna är helt klart på täcket som alltid Drömmer....hahaha
Svar på tråden Helkroppstråden