• ÄngDal

Helkroppstråden

studentbruttan29 skrev 2014-10-11 18:07:28 följande:

Mmmm, första gången vi ses så hoppas han tycker om alla pilar och stjärnor. ;)

Och ja, han finns här i tråden. 

Wow, så härligt! :)

Roligt att nån i tråden lyckats charma dig (synd att det inte är jag, hehe).

Jag är säker på att han kommer att gilla både dig och det du visat och det du gömt... ;)

Lycka till på dejten :)
  • ÄngDal
    Anonym (Fröken) skrev 2014-10-11 19:13:16 följande:

Liten balkongsession här om kväll

Holy hell! Sexigare pose och sexigare fröken får man leta efter... *herregud så fantastisk och läcker du är...och den där handen gör mig galen av upphetsning*
  • ÄngDal
    Anonym (Elsa) skrev 2014-10-11 22:47:55 följande:
    Wow! Vilka riktigt, riktigt fina bröst, härlig storlek och form och fyllighet med mycket läckra vårtor. Otroligt sexiga!

Välkommen till tråden, Elsa. Du får gärna visa dina behag fler gånger :)
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-11 23:45:17 följande:

Gonatt 

Men ååååååååååååhhhhh!

Du är så otroligt sexig!!! Herregud, när du sitter så där... *OFMG*
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-11 23:10:34 följande:

:-*

Du är så vacker och sexig, både brösten och hela framsidan - och rumpan och hela baksidan.

Otroligt fin är du... *drömmer*
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-10-12 10:36:28 följande:

Myssöndag:)

Ååhhh, både brösten och svanken och rumpan på samma bild...kan det bli bättre...?Tungan ute
    Du är så makalöst sexig, vilken perfekt start på söndagen! Glad
  • ÄngDal
    mami75 skrev 2014-10-12 13:35:09 följande:

Önskar er en skön söndag:)

Men en sån skön söndag du ser till att det blir då! :)

Väldigt fina bröst får jag lov att säga - helt underbara till och med...Glad Stora, fina, fylliga och med mycket fina vårtor och vårtgårdar. Praktexemplar helt enkelt...Tungan ute
  • ÄngDal

[quote=74156047][quote-nick]NeedfulThings skrev 2014-10-12 18:51:37 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh, världens vackraste urringning.

• ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-12 21:13:06 följande:

Mmm, nu hettar det till i bilderna också...sexmarkörerna trängs och lockar och pockar...det har nog ingen någonting emot... Tungan ute

Får man fråga om unga fröken har tofsar eller flätor i håret också för att ackompanjera den godisklubba hon så njutningsfullt och skickligt och med stor lidelse (och skymtar jag en smula kättja också?) suger på...? Flört
  • ÄngDal
    Hettjej skrev 2014-10-13 06:47:22 följande:

Go morron! Jag har inte hunnit me tråden på den senaste tiden så för att ni inte ska glömma bort mig så slänger jag in en färsk. ;)

God morgon! Glad
    Den där rumpan har vi ju alla saknat! Solig
    Så väldigt läcker den är... *mmm*
Svar på tråden Helkroppstråden