• ÄngDal

Helkroppstråden

studentbruttan29 skrev 2014-10-15 11:48:00 följande:

HIttar inga kläder någonstans... 

Du är verkligen i underbar, vilken härlig kropp du har

Men du har för mycket på dig. Du borde klä av dig ett par stjärnor ;)

Alla musar är olika så att titta på nån annans när man vill se din håller ju inte.

Jag sällar mig till gruppen som får mycket snusk i sinnet när du finns i tankarna...! ;)
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-15 13:29:21 följande:
    Ja, nu är stjärnorna borta..  ;)
    Men var är bilden då?!? Tungan ute

Jag vill ju se dina bröst i full frihet...lilla musen får jag väl bara drömma om pga FL:s puritanska regler... Oskyldig
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-15 13:36:16 följande:

Bilden får jag inte lägga upp. Jag blir ju redan avstängd med väldigt jämna mellanrum för att jag visar tuttarna. Suck. 

Skämtar du? Blir du avstängd för att du visar tuttarna? Herregud så fånigt... *suck*
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-15 14:31:15 följande:

Kärlekens ingång. ;)

Helt klart är det en kärlekens ingång... :

Att någon upprörs över kvinnors bröstvårtor 2014 är inget annat än en skandal.
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-15 18:01:40 följande:

Håller ögonen på er. 

Inte vara snygg och supersexig kropp utan även sött ansikte och vackra ögon och läckra läppar att längta efter...
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-15 18:50:08 följande:

Tack Nja, skulle någon bekant mot all förmodan hamna i tråden skulle dom definitivt känna igen mig

Lugn bara, det kommer

Inte ens tofsbild bakifrån...? ;)

Jag ser mycket fram emot din lilla maskerad- och mannekänguppvisning...
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 11:12:57 följande:

Ni är grymma som faktiskt kan ge komplimanger till en helt naturlig kvinnokropp. Trodde jag skulle bli totalsågad i början.

Puss på er alla härliga killar (och tjejer såklart).

Det är klart att vi ger komplimanger till din grymt vackra, mycket kvinnligt kurviga och vansinnigt och sanslöst sexiga kropp.

Kram! :)
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 12:20:32 följande:

Alla kläder är fortfarande spårlöst borta.  

Det är så underbart att se dig spritt språngande naken. Din kropp är helt fantastiskt sexig, så kurvig och härlig. Dina bröst är magnifika. Mycket synd att du måste skyla dig gör jag gissar att musen är precis lika fin som resten av din superläckra kropp.
  • ÄngDal
    mami75 skrev 2014-10-16 17:25:47 följande:

En lite mer påklädd bild

En väldigt vacker syn, Mami :)
  • ÄngDal

[quote=74182051][quote-nick]mami75 skrev 2014-10-16 19:31:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Imponerande utsikt du bjuder på, Mami. Får mig att tänka på tv-serien Twin Peaks...

...och alptoppar i Bayern...får man klättra lite kanske...?

Du har mjuka, vackra läppar också :)

Svar på tråden Helkroppstråden