Helkroppstråden
Hmmm nje, nånstans måste vi ju få vara ifred! ;)Härligt! Jag är helt slut nu!
Hmmm nje, nånstans måste vi ju få vara ifred! ;)Härligt! Jag är helt slut nu!
Inte klar än, vi sänder faktiskt live just nu... Fast jag har flyttat ner såklart.
Mottagaren ignorerade den aningen slampiga kommentaren med det ärliga erkännandet att jag har haft minst två förhållanden i mitt vuxna liv. Nu lägger vi ner strudsyxorna tycker jag :)
Är tävlingen slut redan förresten ;)
Nej, vi sänder dessutom över stream och är man inte i de nätverken tittar man knappast på dem. Inte särskild offentlig alls.
Han kanske behöver utmanas ;)
Haha, säger du det... Illa!
oj jag glömde kommentera...sorry.... att använda ordet vän till någon man inte känner kan aldrig bli en norm, då det i sin betydelse menar att man är bekant med någon eller möjligen också faktiskt supporter eller fan till någon. Så du kanske är ett fan till mig, för bekanta är vi ju inte.
Min illa-kommentar var riktad mot den "vinnande" antagonisten ;) Nu är det dags att hitta en öl!
kan ju inte påstå att din nivå är särskilt, hade du inte brytt dig från början, på något som du inte behövde lägga dig i, så hade vi sluppit detta. Lär dig också då betydelsen av de ord du använder, det blir bättre så.
Angående min ålder,så antog du att jag var äldre än du. Jag antar att du har fel.
Nu håller jag på er Frankrike! Håll i de här för i h*lvete!
Tack vackra (unga!) du.
Näe men det känns som alla andra håller på tyskland, så då håller jag på frankrike! + att det trasslar till det en massa i em-tipset jag är med i.
Nog har jag sett dig alltid såg även någonstans att du var väldigt ung, men när man kommer hem från jobbet o det är 214 olästa inlägg väljer jag att inte kommentera för att jag vet att det inte är så populärt med textinlägg i denna tråd. Är det inte så många inlägg o jag kan få fram en bild, försöker jag kommentera så mycket som möjligt däremot.
Inför Em hade jag Frankrike-England
När det gick åt h*lvete hoppades jag verkligen på Island eller Wales