Inlägg från: Anonym (Anden) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anden)

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-07-07 15:16:59 följande:

Hmmm nje, nånstans måste vi ju få vara ifred! ;)Härligt! Jag är helt slut nu!

Vi får jogga ner efter passet till något bra ställe utomhus då.
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-07 15:28:02 följande:

Inte klar än, vi sänder faktiskt live just nu... Fast jag har flyttat ner såklart.

Hmm, nu blev man nyfiken här. Produktion alltså? Såg en fin kvinna imorse, är du klädd i svart kjol och vit blus idag månne?
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-07 15:26:13 följande:

Mottagaren ignorerade den aningen slampiga kommentaren med det ärliga erkännandet att jag har haft minst två förhållanden i mitt vuxna liv. Nu lägger vi ner strudsyxorna tycker jag :)

Är tävlingen slut redan förresten ;)

Stil.

Har inte skymtat min mottävlande nu när jag kollar. Sedan är ju antagonisten våran utsedd vinnare haha
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-07 15:40:32 följande:

Nej, vi sänder dessutom över stream och är man inte i de nätverken tittar man knappast på dem. Inte särskild offentlig alls.

Han kanske behöver utmanas ;)

Haha, säger du det... Illa!

Okej men brukar kolla runt på olika webbsändningar vid tid, mest större mediers plattformar.

Jag njuter av att kolla dig men ska se vad som kan göras :)

Långt ifrån illa i så fall!
  • Anonym (Anden)
    analälskaren skrev 2016-07-07 16:12:26 följande:

oj jag glömde kommentera...sorry....  att använda ordet vän till någon man inte känner kan aldrig bli en norm, då det i sin betydelse menar att man är bekant med någon eller möjligen också faktiskt supporter eller fan till någon. Så du kanske är ett fan till mig, för bekanta är vi ju inte.

Stämmer, jag kan inte lära dig någonting men oj, vad livet har att lära dig. Hur gammal är du, "fan till mig"? Ingen här inne är intresserad av den låga nivån nu.
  • Anonym (Anden)
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-07 16:13:32 följande:

Min illa-kommentar var riktad mot den "vinnande" antagonisten ;) Nu är det dags att hitta en öl!

Aaha, då kör vi! ;) Är också törstig. Och "hungrig"

Sändningen över mao? Vad gott, låt det smaka!
  • Anonym (Anden)
    analälskaren skrev 2016-07-07 16:22:50 följande:

kan ju inte påstå att din nivå är särskilt, hade du inte brytt dig från början, på något som du inte behövde lägga dig i, så hade vi sluppit detta. Lär dig också då betydelsen av de ord du använder, det blir bättre så.

Angående min ålder,så antog du att jag var äldre än du. Jag antar att du har fel.

Det är det här jag menar du har att lära av livet, men det kommer med tiden om du nu är yngre än jag. Generellt är kvinnor tillräckligt uppfostrade att inte påpeka ett misstag från någon, nu gjorde jag det till dig istället. Ta det som en man bara.
  • Anonym (Anden)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-07 22:38:06 följande:

Nu håller jag på er Frankrike!  Håll i de här för i h*lvete! 

Mums, vad sensuell. Är du fransyska?
  • Anonym (Anden)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-07 23:10:49 följande:

Tack vackra (unga!) du. 

Näe men det känns som alla andra håller på tyskland, så då håller jag på frankrike! + att det trasslar till det en massa i em-tipset jag är med i. 

Oj, jag som ska tacka isf!! Trodde inlägg försvann lite i bruset.

Intressant, jag hade Tyskland-Frankrike i final inför. Vilka hade du?
  • Anonym (Anden)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-07 23:26:13 följande:

Nog har jag sett dig alltid  såg även någonstans att du var väldigt ung, men när man kommer hem från jobbet o det är 214 olästa inlägg väljer jag att inte kommentera för att jag vet att det inte är så populärt med textinlägg i denna tråd.  Är det inte så många inlägg o jag kan få fram en bild, försöker jag kommentera så mycket som möjligt däremot. 

Inför Em hade jag Frankrike-England  

När det gick åt h*lvete hoppades jag verkligen på Island eller Wales 

Nu rycker det ju till ;) Är rätt ny och grön här haha. Då får jag hoppas det är tillräckligt lugnt, bådat gott då tydligen.

Inte helt fel även om England hade överpresterat då. Island däremot var kul, inte jätteoväntat med den tränaren ändå. Nu tar Les Bleus detta. Hoppas du vinner tävlingen!
Svar på tråden Helkroppstråden