Helkroppstråden
;)
;)
Jag som precis börjat känna mig lite ung igen i denna tråd, så kommer du o är superung?! Inte riktigt helt okej Fast iofs är ögongodis aldrig fel.
Jo, men jag hoppades ju på England (och Sverige såklart) så jag är jääääätte körd i vårt tips! Var jag redan innan kvartarna började...
Ja nu hoppas vi på Frankrike, dom kan ju inte förlora nu, då får jag i alla fall fem poäng till
Jag har nog någon sorts ålderskris just nu. Men visst kan jag vara nöjd över att se så mycket läckra killar om dagarna.
Jag tippar nog lite för mycket med hjärtat o lite lite med hjärnan när det kommer till Sverige, har alltid gjort i alla sportevenemang o kommer nog alltid att göra.
Ja dom här grupperna är det alltid massa prat om ;)
Tror nog du får ladda din tandborste för jag är inte ett dugg rädd ;)
Fråga inte mig.. Lite som fight club ;) fast jag är inte med :p
Inte helkropp men struntar i det. Skönt vara nakenfis på natten så hittade kalsonger liggandes. Hade dock något att hänga upp dem på.
Hörrni, jag känner att en lite semester är på sin plats. Men...snälla och så fina män som kanske kan, om jag vågar, snappa på frkSotare... och jag hoppas att de som inte borde håller sig borta :*
Visst är det, men mindre tid här ett tag... Så logga in bums och kanske lyft en pytteliten aning på tyget ;)
Lite fredagsmys;)
[quote=76780802][quote-nick]Arbor skrev 2016-07-08 17:32:20 följande:Vem vet, en vacker dag så [/quote]
Den dagen behöver inte vara långt bort, det såg jag det.