Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Amys skrev 2013-04-23 10:13:33 följande:

Inte mer nu Amy, snälla, {#emotions_dlg.flower} jag måste försöka göra lite nytta, å det är fanimej omöjligt om du skall hålla på å lägga upp ett av dom finaste arslen jag har skådat någonsin.

Gärna mer, mycket gärna, men inte förrän i eftermiddag. Om jag får be !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Philipsson skrev 2013-04-23 10:38:46 följande:
    Lägg ned det fåniga lismandet nu. Du är ju för fan patetisk.
    Jag vet, varför tror du Damerna Älskar mig !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-04-23 10:39:42 följande:
    Eller du kanske?

Anton har sin stil, och vi är många som gillar den.

Har du problem med hans stil, läs inte. Bara ett tips... Obestämd
    Det är lugnt, FV, jag bryr mig lika mycket om Philipsson som jag bryr mig om pappret jag använt efter att jag torkat mig i röven....
  • Anton Chigurh
    Amys skrev 2013-04-23 10:41:15 följande:
    Ska försöka Anton, för din skull. Gå och gör lite nytta nu då!!Kyss
    Tack, Amy, jag skall inte glömma detta....Hjärta

Nu......skall jag göra nytta. Tror jag.
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-04-23 10:41:45 följande:
    Hjärta
    heartbeat.gif
  • Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-04-23 13:54:12 följande:
    Jag tycker att Anton är en fin kontrast till alla anonyma rövhål som försöker trycka ner andra människor. Mer kärlek och respekt är det ingen som dör av..
    ...........heartbeat.gif
  • Anton Chigurh
    röderaff skrev 2013-04-23 11:31:04 följande:

Anton kanske är genuint intresserad av smink och mode. Det finns faktiskt en hel del män som är det. Tycker det är synd att kalla en man för fjolla bara för att han gillar traditionellt kvinnliga sysselsättningar. Är kvinnor fjollor i dina ögon Philipsson?  
    Lite grann av mode, ja, jag har ingen Armanikostym....än. Fast jag går oftast i Björn Borg kalsonger. Alltid något !!!

Intresserad av smink ???

Njaa, jag måste erkänna att jag uppskattar när en Dam har sminkat sig sådär lite lagom, lite rouge och kanske lite kajal ( heter det så, det däringa svarta runt ögonen ??? ) det kan göra ett vacker kvinna till en ändå vackrare kvinna. Jag diskuterar inte smink med Damerna eftersom jag egentligen inte begriper ett skit om det, men om raderna ovan innebär att jag är fjollig. So be it. Who gives a fuck....

• Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-04-23 21:00:27 följande:

Men man kanske skall släppa tanken och strävan efter att vara så mycket mer speciell än alla andra. Jag menar, jag är vad jag är oavsätt vad Anton eller någon annan kommenterar på min bild. Nu säger han att han menar vartenda ord han säger, och om det nu är så, ja då tycker jag att det är en fantastiskt bra egenskap han visar upp - det att kunna se skönheten i alla olikheter. Oavsätt om han kommenterar för att vara snäll eller för att han verkligen menar det han skriver så verkan han ha en fint hjärta och han vill uppenbarligen andra väl. Det är väl ändå bättre än att sprida skit och negativitet!?
    Jag säger aldrig nåt jag inte menar när det kommer till att kommentera kroppar och utseenden. Vore patetiskt...

• Anton Chigurh
    hösthjärta skrev 2013-04-23 23:10:59 följande:

Åhhh.... men lägg ner.
    Tänk att det är så många (främst män) som retar sig på Anton. Tycker att det finns några fler som är snabba med komplimangerna så fort det dyker upp nåt foto. Det är väl trevligt? Det här är ju trots allt en feelgood-trådGlad

Visst ler väl även jag framför skärmen när jag ser honom dela ut sina komplimanger till höger och vänster. Även vissa män får sin släng av herrns generösa slev .Flört  Visst är det väldigt transparent vilka kvinnor/kroppar som är hans favoriter. MEN! Han är även vänlig, generös och uppskattande mot de kroppar som kanske inte är hans ideal. Det är väldigt uppfriskande att en man kan se en kvinna som vacker oavsett om hon är "planka utan kvinnliga former" eller " ett äckligt jävla fetto som borde banta".

Nu kan jag ju bara svara för mig själv, men personligen skulle jag bli tacksam om någon skulle uppskatta mig/min kropp. Förresten, det kanske bara säger mer om mig än om honom.Obestämd

Ah, så då var det bara 2 goda råd på vägen: Har du inget snällt att säga så håll tyst, och sista ordet ska vara honom. Inte han. Enkel svensk grammatik.    
    Varför va snäll när du kan vara elak. Jag föredrar tvärtom. Det finns det många här på FL som inte gör !!!
  • Anton Chigurh
    NyttNamn skrev 2013-04-24 19:44:50 följande:

Hmm.. Anton gillar inte feta fruntimmer, gillar som i tänder på, attraheras av... Det må väl så vara - alla har vi väl olika favoriter och preferenser... MEN, Anton är INTE otrevlig ens mot en tjockis, faktum är att han oftast har något trevligt och positivt att komma med även till den personen!! Tycker man då att det är smörigt, okej, men man kan ju också se det positiva i att någon faktiskt försöker sprida lite positivitet och uppmuntran även på familjeliv... Jag håller med Noel... O så behöver man väl inte ta allt på dödligt allvar? Se det roliga i det hela, om någon kommenterar - ta åt dig om du vill och känner att du behöver, eller låt bli helt enkelt... :)
    Lite så, NN, självklart har jag "min" favoritkropp när det kommer till Damer, men i första hand är det en trevlig attityd och personlighet som gäller, är Damen i fråga en jag klickar med så "ser" jag inte hennes eventuella övervikt, jag bryr mig inte ett dugg om den. Jag njuter precis lika mycket av umgänget med henne, övervikt eller ej. 

Men visst, i höladan kan jag uppskatta om damen har en smal vacker och vältränad kropp, mitt ideal, men jag njuter inte mer för det, ungefär som jag skulle äta en makalöst god kycklinglasagne på ett "arbetarhak" och äta exakt samma lasagne på en mysig, dyr restaurang. Lasagnehelvetet skulle smaka precis lika gott oavsett var jag åt den. Samma med Damerna och aktiviteterna i höladan.

Den som inte fattar liknelsen är fan mer än lovligt trög. Just saying......

Ha en underbar dag, NN......Solig

Svar på tråden Helkroppstråden