Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

ulfsas skrev 2013-05-08 10:06:53 följande:
    NixSkrattande
    Fan....du får ge oss en ledtråd, Ulf.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-08 15:22:05 följande:
    Aja jag bjuder på en. :>  skratta inte för högt. 

man såg iofs inte så mycket..

Skratta !!!

Du är för bövelen hur jävla grann som helst, Kakaa, en riktig heting.....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    röderaff skrev 2013-05-10 14:20:31 följande:

Jaaaa, alla väntar med spänning på den nakna clownen!
    Håller helt med dig Raff, så in i helvete som clownen klagar måste han vara nåt i hästväg att skåda för Damerna och Böcklingarna i tråden.

Jag är mycket spänd på vilken underbart vacker skapelse det här  torde vara . 
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-10 19:31:02 följande:
    När skall du blotta sno.. jag menar knoppen då?!
    Bananen lär du få vänta på, underbara Kakaa, min lekamen däremot, har jag visat ett antal gånger redan...Glad
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-10 19:45:10 följande:
    ameeen ååh!!! varför missar jag allt för?! visa igen? :O
    Lite senare i kväll, Kakaa. Lovar, Hinner inte just nu, måste logga av nu direkt. Tyvärr. Men den som väntar på nått gott !!!
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-10 19:49:53 följande:
    Så säger du alltid. :( Men jag utmanar dig.. jag visar lika mycket som du visar på din bild! I dare you mr!
    I kväll. Lovar och svär, Kakaa
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-05-11 11:34:35 följande:
    Trevlig helg alla fina människor! <3

Du är ju bara en sån vacker Dam, Nanime......riktigt jävla grann.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Tigerlily) skrev 2013-05-10 20:15:56 följande:

Ingen vidare snygg kropp just nu. Vet att jag väger för mkt! Men efter fött barn & så duger den någorlunda. 10 kg bort så:) 
    Du är en jävligt vacker kvinna, Lily, du behöver inte skala av något flott alls, du har fulländade proportioner. Säkert. Och du kan lita på att jag säger min mening, inget skitsnack.  

Riktigt snygg är vad du är....{#emotions_dlg.flower} 
  • Anton Chigurh
    skilla77 skrev 2013-05-11 21:44:20 följande:

Hjärta
  • Anton Chigurh
    Rosa...alltså, du är mer än vacker. Sicken kropp......Glad
Svar på tråden Helkroppstråden