• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • PPPs Spöke
    Dress skrev 2014-02-20 22:32:34 följande:
    Bild med klös?
    Schysst hylla...japp du är ett jävla rivjärn helt klart!
    Jag skulle nog kunna få se på andra bullar vid denna bak!Flört
  • Sugen01
    Dress skrev 2014-02-20 21:59:05 följande:
    Tema "Barbröstad" var det... ;)

Oj oj vilken trevlig bild,, vilka härliga bröst
  • Dress
    PPPs Spöke skrev 2014-02-20 22:47:08 följande:
    Schysst hylla...japp du är ett jävla rivjärn helt klart!
    Jag skulle nog kunna få se på andra bullar vid denna bak!Flört
    Pft! Rivjärn! Jag! Nehej då. Jag är ju from som ett lamm Oskyldig

Vilka bullar skulle du få se på då då?
    Eller skulle du baka?
    Eller jag ba_ka? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • NyttNamn
    Movit skrev 2014-02-20 22:44:46 följande:

Mina drömmar är alltid helt oskyldiga....Drömmer så även mina tankar....Förvånad 
    Jo.. Tjena.. Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • Dress
    vilkenfinmageduhar skrev 2014-02-20 22:50:02 följande:
    Tack för en skön stund *wankiwank*
    Eh, vad svarar man på detta? Solig Varsågod?
    Sugen01 skrev 2014-02-20 22:53:44 följande:

Jo, de är ... trevliga... att ha Skrattande Användbara, har de också varit Flört
  • PPPs Spöke
    pillan3 skrev 2014-02-20 22:35:13 följande:
    Är du beroende av att spruta och skjuta lite?! Tror det är dags att plocka bort vattenpistolerna Flört 
    Eller okej! Jag släpper till med att, medans du springer runt och sprutar och skjuter, så kan jag kolla tråden? Men dina blöta fläckar efter leken får du torka upp själv! Tungan uteCoolKyss
    Vattenpistol??? Skinnpistol men det gäller att dra snabbt hör jag, vill ju inte att du kommer och stoppar undan den i hölstret utan att man fått skjuta lite i luften...som på vildavästern filmerna...

Sädesmaggasinet är fullt då jag lovar att städa upp så det kvastar kring mig!Flört
  • Movit
    NyttNamn skrev 2014-02-20 22:58:25 följande:
    Jo.. Tjena.. Drömmer

Hur menar du nu NN?? Mitt samvete är rent som mjöl.......oskyldig och okysst....Tyst
  • Sugen01
    Dress skrev 2014-02-20 22:58:32 följande:
    Eh, vad svarar man på detta?  Varsågod?
    Sugen01 skrev 2014-02-20 22:53:44 följande:
    Jo, de är ... trevliga... att ha  Användbara, har de också varit 

Skickade svaret på inbox hi hi