• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • swed38
    pillan3 skrev 2014-02-25 14:51:24 följande:

Mmm..vilken läcker stjärt!!
    Svarta string på en så sexig rumpa är mer än snyggt...grr Solig
    Jag kanske måste öppna städfirma? Tungan ute
  • Anonym (Kaponjär)
    pillan3 skrev 2014-02-25 14:48:35 följande:
    Tack så mycket, värmande ord Kyss 
    Jaså? Det gör du inte Drömmer

Vågar inte!Cool
  • Anonym (Kaponjär)
    pillan3 skrev 2014-02-25 14:51:24 följande:

Hjärta
  • Dress
    swed38 skrev 2014-02-25 14:42:44 följande:
    Ahh! Shit vad hett =) Riktigt nice outfit...kan jag vara med å damma det sista?
    Du har så otroligt läcker kropp...grr  Solig
    Javisst! Klart du kan. Jag behöver nog dammas av lite om inte annat Drömmer
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-02-25 14:51:19 följande:
    Detta gillas, vill inte ens skriva vad man jag tänker!Skrattande
    Va?! Nu blir jag ju nyfiken ju! Skrikandes
  • Homme

Hmm...vet verkligen inte vad jag ska säga. Har suttit och bläddrat igenom ca 50 sidor. Pillan3 och Dress. Wow! Båda ni två är otroligt fina! Pillan3, du har helt otroligt fina läppar.

Känns nästan som att man kommer hit och tränger sig på lite grann. Ni verkar alla känna varandra en del i alla fall...

Blir sugen på att lägga upp en bild jag också men är nog kanske lite för blyg...

• Dress
    Homme skrev 2014-02-25 15:06:28 följande:
    Hmm...vet verkligen inte vad jag ska säga. Har suttit och bläddrat igenom ca 50 sidor. Pillan3 och Dress. Wow! Båda ni två är otroligt fina! Pillan3, du har helt otroligt fina läppar.

Känns nästan som att man kommer hit och tränger sig på lite grann. Ni verkar alla känna varandra en del i alla fall...

Blir sugen på att lägga upp en bild jag också men är nog kanske lite för blyg...
    Nej inte tränger du dig på! Här är alla trevliga och positiva människor välkomna Solig
    Ingen här som känner varandra (nästan).
    Och blyg, ja vem är inte det? Fniss!
    Så det är bara att kasta sig ut L'Homme Flört
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-25 15:10:45 följande:
    Nej inte tränger du dig på! Här är alla trevliga och positiva människor välkomna Solig
    Ingen här som känner varandra (nästan).
    Och blyg, ja vem är inte det? Fniss!
    Så det är bara att kasta sig ut L'Homme Flört
    Märker att du kan franska. Rättar till och med min Homme till L'Homme haha. Tack för ett trevligt välkomnande. Får se hur det blir. Kanske slänger in en eller ett par bilder framåt kvällskvisten.

Är den här tråden alltid aktiv eller har den sina peakar under dygnet?
  • pillan3
    swed38 skrev 2014-02-25 14:58:08 följande:
    Mmm..vilken läcker stjärt!!
    Svarta string på en så sexig rumpa är mer än snyggt...grr Solig
    Jag kanske måste öppna städfirma? Tungan ute
    Tack Skrattande öppna du städfirma, men bara du inte tar betalt i resetid Flört
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-02-25 15:00:21 följande:
    Vågar inte!Cool
    Fegis Flört
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-02-25 15:01:03 följande:
    Hjärta

HjärtaHjärta

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • Dress
    Homme skrev 2014-02-25 15:23:40 följande:
    Märker att du kan franska. Rättar till och med min Homme till L'Homme haha. Tack för ett trevligt välkomnande. Får se hur det blir. Kanske slänger in en eller ett par bilder framåt kvällskvisten.

Är den här tråden alltid aktiv eller har den sina peakar under dygnet?
    Nja, jag har inte fattat hur det hänger ihop med aktivitet och inaktivitet här... Det liksom bara händer Skrattande
  • pillan3
    Homme skrev 2014-02-25 15:06:28 följande:

Åååå..tack så mycket Skrattande
    Alla är välkomna hit och bli en del av den "knasiga" familjen Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero