• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-25 15:57:41 följande:
    Meeen! Här kommer du och är oförskämd det första du är. Blyg, pft! Flört
    Haha. Jag försöker ju bara smälta in i gemenskapen. Jag är det jag kallar för flirtigt oförskämd och det verkar som att det funkar lite grann i alla fall ;)
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-25 15:57:41 följande:
    Meeen! Här kommer du och är oförskämd det första du är. Blyg, pft! Flört
    Men blyg är jag faktiskt...
  • Dress
    Homme skrev 2014-02-25 16:24:43 följande:
    Men blyg är jag faktiskt...
    Har jag alltid varit också. Fast det har släppt lite under de senaste typ tio åren. Ju äldre man blir desto mer inser man hur oviktigt det är vad andra tycker och tänker egentligen... Alla behöver inte tycka om en. Bättre att lägga sin energi på dem som gör det Glad Tycker om en alltså... Blev lite rörigt där Skrikandes
  • Anonym (Kaponjär)
    pillan3 skrev 2014-02-25 15:59:16 följande:
    Va bra för jag är ju också en liten fegis Cool
    Hjärta
    Det där köper jag inte det alls!Kyss

Hade varit gulligt om det var så, då hade vi kunnat suttit under en filt och varit fega!Hjärta
  • pillan3
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-02-25 17:10:38 följande:
    Det där köper jag inte det alls!Kyss

Hade varit gulligt om det var så, då hade vi kunnat suttit under en filt och varit fega!Hjärta
    Du gör inte det!!! DrömmerCool
    Ja och vilken pinsam situation det hade blivit.. tills du vågade "nysa" upp armen runt migSkäms Hjärta hahah och sen......
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • Anonym (Kaponjär)
    pillan3 skrev 2014-02-25 17:41:53 följande:
    Du gör inte det!!! DrömmerCool
    Ja och vilken pinsam situation det hade blivit.. tills du vågade "nysa" upp armen runt migSkäms Hjärta hahah och sen......
    Hade aldrig vågat "nysa" upp något, jag brukar gäspa tyst och sträcka på mig.
    Vad som hade hänt sen vågar jag inte ens tänka på, kanske en försynt viskning i ditt öra där jag frågar om du ville komma lite närmare!Hjärta
  • pillan3
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-02-25 17:50:10 följande:
    Hade aldrig vågat "nysa" upp något, jag brukar gäspa tyst och sträcka på mig.
    Vad som hade hänt sen vågar jag inte ens tänka på, kanske en försynt viskning i ditt öra där jag frågar om du ville komma lite närmare!Hjärta
    ÅååååååHjärta...va romantisk det blev Skäms sen då? Det är ju en början på en liten novell Skrattande 
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-25 16:53:01 följande:
    Har jag alltid varit också. Fast det har släppt lite under de senaste typ tio åren. Ju äldre man blir desto mer inser man hur oviktigt det är vad andra tycker och tänker egentligen... Alla behöver inte tycka om en. Bättre att lägga sin energi på dem som gör det Glad Tycker om en alltså... Blev lite rörigt där Skrikandes
    Alltså att vara blyg ≠ Att bry sig fullständigt om vad folk tycker och tänker om en. Utan med blyg tänker jag mer att jag har svårt att öppna upp en dialog med en helt okänd person om inte denne tar första steget. Vet inte varför, har alltid varit så bara. Men om någon börjar prata med mig har jag inga som helst problem att prata på och föra dialogen vidare.

Och nej, jag skulle vilja tro att jag är gammal nog att veta att alla inte tycker om en. Eller jag vet det utav erfarenhet. Tråkiga är bara när folk snackar skit med andra och de personerna lyssnar blint utan att ha en egen uppfattning. Men å andra sidan så är det ju bättre att inte alls ha sådana människor i sitt liv.

Nu börjar det dessutom närma sig kvällskvisten. Får se vad som dyker upp här från mitt håll...;)
  • Job79
    Dress skrev 2014-02-25 13:47:06 följande:
    Ja, jag behöver ändå lätta lite på kläderna. Svettigt att städa... ;)
    Otroligt vackert!!
  • Anonym (Kaponjär)
    pillan3 skrev 2014-02-25 18:02:52 följande:
    ÅååååååHjärta...va romantisk det blev Skäms sen då? Det är ju en början på en liten novell Skrattande 
    Får skrivkramp utan bilder!Gråter
    Hjärta