Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

PPP - en seger känns aldrig rolig om man inte har vunnit på rätt sätt....... så "dom två" får stanna inne ett tag till Foten i munnen
  • GoodMangoo

Har du någonsin haft det egentligen PPP- ärligt Skrattande??

• GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-06 19:59:05 följande:
    Äntligen kväll Mangoo. Var det inte nu vi skulle slita av oss kläderna? Avsluta dagen på samma sätt som vi började den....:)
    Ikväll är det önskekväll så ........ vad vill du se Drömmer?
  • GoodMangoo

Orvarsson skrev 2013-11-06 20:22:30 följande:

får jag blanda mej i? i så fall ett riktigt ordentligt svank från sidan, gärna topless o i string Tungan ute
    Det såklart du får men det får bli en repris Drömmer (som kanske inte uppfyller alla önskemål).
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-06 20:10:38 följande:
    Överraska mig! Jag vet ju hur mycket gott den där outtömliga "godispåsen" innehåller .....svårt att bara välja ut en godbit :)
    Just därför borde du ha en favorit men, men Flört.
  • GoodMangoo

Q Silver skrev 2013-11-06 20:19:18 följande:

Jag vill iaf se nakna sexiga bröst...

Nakna är det iaf .
  • GoodMangoo

Orvarsson skrev 2013-11-06 21:05:20 följande:
    Skäms den har jag smygtittat på, men ser frammemot en bild rakt från sidan Oskyldig
    TjuvtittatFörvånad...... det var som attanFlört.
    Liiiiite mer från sidan men inte topless Obestämd
  • GoodMangoo

Orvarsson skrev 2013-11-06 21:30:08 följande:

Blir bättre o bättre det här... ser frammemot bilden rakt från sidan Flört 

Häftigt, första kvällen man vågar kommentera, så är det med FL´s drottning Foten i munnen

Du var mig en krävande enSkrikandes...... men jag gillar ju utmaningar så..........Skrattande.
  • GoodMangoo
    Orvarsson skrev 2013-11-06 21:40:23 följande:

du får mej att le, nästa bild hoppas ja du böjer dej framåt med ett riktigt svank, typ stå på alla fyra OskyldigKyss
    Haha...... nä nu har den här "dansande björnen" gjort sitt för ikväll Foten i munnen Får fortsätta att fila på den ultimata svankbilden.... återkommer Cool.
  • GoodMangoo
    Anonym (???) skrev 2013-11-07 08:48:34 följande:

Men nu blir JAG PROVOCERAD till MAX! Hon har väl inte en mindre perfekt kropp än de andra i tråden? Det är ju bara det att de vinklar sina kroppar på ett annat sätt. En och annan som inte fött barn har inga sådana spår men de flesta väljer ju att inte visa sin kropp så bara. Det var dock väldigt modigt att lägga ut en bild på sin kropp utan sexuellt poserande vilket de flesta håller på med.

Så du menar att man måste ha en massa synliga spår på kroppen bara för att man har fått barn?
    Har man inte valkar och/eller bristningar så har man inte och därför syns de inte på bilderna.
    Sen vad som anser vara perfekt eller inte är en annan sak och vad innebär perfekt egentligen??.... gillar inte det uttrycket.

Svar på tråden Helkroppstråden