Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-11-07 10:29:37 följande:
    Finns nog ingen perfekt kropp. Alla har vi nog någon skavank...

På vissa syns det mer att de burit och fött barn än på andra, sånt går inte alltid att göra något åt. Man kan vara vacker på sitt sätt ändå.

Jag uppskattar verkligen variationer av kroppar och det vet duGlad. Det jag vände mig emot var att ??? verkar utgå ifrån att många aktivt väljer att dölja dessa.
  • GoodMangoo
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-07 10:40:25 följande:
    Ja, det vet jag, vännen! Kyss Mitt inlägg var på intet sätt kritik mot dig! Hjärta

Jag kan ifs ärligt säga att jag inte visar alla mina valkar här, men varför skulle jag behöva göra det bara för att jag har dem. Jag framhäver det jag gillar mest på min kropp, och det har jag väl rätt till:

Absolut har du det Skål  och oavsett vad du väljer att visa så gillar vi/jag det för att inte tala om din härliga personlighet som lyser igenom vare sig du vill eller inte {#emotions_dlg.flower}
  • GoodMangoo
    straight arrow skrev 2013-11-07 10:51:45 följande:
    Nästan alla väljer ju bilder som framhäver dem på bästa sätt... det tar ju ofta många försök innan man hittar någon som man är nöjd med.  

Borde inte vara så svårt att hitta något fint i ditt fall Pilen Flört.
  • GoodMangoo
    NyttNamn skrev 2013-11-07 15:25:51 följande:
    Försöker du locka fram vampyrerna på forumet genom att visa din tjusiga bitbara hals?! FlörtKyss
    Har vi sådana härFörvånad? Att vi har några som suger musten ur en visste jag men.... vampyrerDrömmer!
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-07 15:20:43 följande:
    Vackra du! Solig

straight arrow skrev 2013-11-07 15:21:35 följande:
    Fint! Glad
    GladKyss!!
  • GoodMangoo
    NyttNamn skrev 2013-11-07 15:33:26 följande:
    Nä jag vet inte... Tänkte mest att OM de finns så lockas de säkert fram av en sån "aptitlig" bild Kyss
    Säger hon som lägger ut världens läckraste bilder Flört.
    Q Silver skrev 2013-11-07 15:44:36 följande:
    Kom hit för fan så jag får brottas lite med dig... 
    Säger man så till en kvinna Drömmer?

.................................................................................... Gärna Kyss!!  

• GoodMangoo
    Liberatated skrev 2013-11-07 17:13:53 följande:
    Godkväll snyggingar
    Alltså........ tapparna nästan löständerna här....... fan vad läcker du är Tungan ute
  • GoodMangoo
    GoodMangoo skrev 2013-11-07 18:42:06 följande:
    Alltså........ tapparna nästan löständerna här....... fan vad läcker du är Tungan ute
    ..... och stava kan jag inte heller.. ditt fel Foten i munnen
  • GoodMangoo

Vilket par ni är irongardenSkål!!

PPP
    - tror det finns fler likheter mellan dig och en kanin än bara morötter Flört!  

• GoodMangoo

Själv behöver jag hjälp med att byta däck Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden