• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    Anonym (k2) skrev 2014-03-05 16:59:09 följande:
    Mysigt Skrattande skulle också vilja ha nån som tog såna tag på min rumpDrömmer
    Haha... snacka om att slänga ut köttbitar i ett akvarium fullt med pirajor.... Kom hit med din lilla söta rumpa så skall vi nog kunna ordna det också....
  • Anonym (k2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-05 16:54:20 följande:
    Jag tror nog att du redan sett min rumpa och rygg om jag skall vara ärlig...
    Hahahaha...det där kan tolkas vääääääldigt fel!
    Har jag? Hmm...
    Vi gör så här! Du slänger upp en sån bild till och så får vi se om jag känner igen den?! 
  • Anonym (k2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-05 17:01:49 följande:
    Haha... snacka om att slänga ut köttbitar i ett akvarium fullt med pirajor.... Kom hit med din lilla söta rumpa så skall vi nog kunna ordna det också....
    Hahahaha...kom på det också nu! Kanske inte den bästa meningen Tyst
  • Anonym (k2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-05 16:55:55 följande:
    Okej om jag pluggar in mig i din hjärna och kollar vad som pågår?? Jag kanske kan bidra på något vis för att ge lite kött och blod åt fantasierna....
    Du ser bara snusk i min hjärna och lite kaos och så lite mer snusk och så lite mera snusk till! 
  • LostInTranslation
    Anonym (k2) skrev 2014-03-05 17:01:51 följande:
    Hahahaha...det där kan tolkas vääääääldigt fel!
    Har jag? Hmm...
    Vi gör så här! Du slänger upp en sån bild till och så får vi se om jag känner igen den?! 
    Kanske en blandning av sant och falskt med lite wishful thinking från min sida... Oskyldig
    Anonym (k2) skrev 2014-03-05 17:04:33 följande:
    Hahahaha...kom på det också nu! Kanske inte den bästa meningen Tyst
    Du var tydlig med vad du ville. Det tycker jag brukar underlätta i många situationer iofs...

Min baksida blir ytterst sällan porträtterad så du känner säkert igen det här....

• LostInTranslation
    Anonym (k2) skrev 2014-03-05 17:07:46 följande:
    Du ser bara snusk i min hjärna och lite kaos och så lite mer snusk och så lite mera snusk till! 
    Tror våra hjärnor kör samma operativsystem.....Låter väldigt kompatibelt med min filstruktur...
  • Anonym (k2)
    Nymulen skrev 2014-03-05 16:44:43 följande:

Imorgon förmiddag så äter vi godis och inventerar
    Då får du leta upp mig på jobbet någonstans i Södermanland Drömmer
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-03-05 14:52:19 följande:
    Tack för hjälpen Dress.... Känns mycket bekvämare såhär....
    Varsågod. Det var så lite så FlörtSkrattande
  • Anonym (k2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-05 17:09:52 följande:
    Kanske en blandning av sant och falskt med lite wishful thinking från min sida... Oskyldig
    Du var tydlig med vad du ville. Det tycker jag brukar underlätta i många situationer iofs...

Min baksida blir ytterst sällan porträtterad så du känner säkert igen det här....

Hahaha...fast det kan ju tolkas som att jag har kört dig med strap-on!
    Men ja den ryggen och rumpan känner jag igen Drömmer en fin rygg och min kväll är mättad Flört
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-03-05 17:09:52 följande:

Pfftuuitt!!! Nej, det blev lite konstigt... Men busvissling på den bilden!!! Tungan uteDrömmer