• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (k2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-05 17:14:43 följande:
    Tror våra hjärnor kör samma operativsystem.....Låter väldigt kompatibelt med min filstruktur...
    Nämen, vilken tur! Har du slipsar? Gillar slipsar till allt annat än vad man egentligen har dom till CoolDrömmer
  • Dress

Snygga bakbilder Flickan och K2! (Låter som det är en bakningstråd Skrattande)
    Flickan, särskilt läckert med mannens handgrepp där Tungan ute

Anonym (k2) skrev 2014-03-05 17:27:21 följande:
    Nämen, vilken tur! Har du slipsar? Gillar slipsar till allt annat än vad man egentligen har dom till CoolDrömmer
    Hi hi! Du har samma uppfattning om slipsar som jag, tycker de är så väldans användbara Drömmer
  • Anonym (k2)
    Dress skrev 2014-03-05 17:33:54 följande:
    Snygga bakbilder Flickan och K2! (Låter som det är en bakningstråd Skrattande)
    Flickan, särskilt läckert med mannens handgrepp där Tungan ute

Hi hi! Du har samma uppfattning om slipsar som jag, tycker de är så väldans användbara Drömmer
    Oooooh, jaaaa Tyst i like it Drömmer
    Herregud....tror jag måste införskaffa mig en egen slips, man vet ju aldrig vem som plötsligt kommer!!!
    Sotaren var och knackade på i morse när jag hade städkläderna, tänk om hade ägt en slips då OskyldigDrömmer
  • läppar
    Anonym (k2) skrev 2014-03-05 16:38:20 följande:
    Hahaha...du har det KyssHjärta
    Jag älskar också rumpor så upp med din rumpa och rygg Drömmer
    Hahahahahah..du är så finurlig DrömmerFlört
    Blir ju lite charmad ju Skäms

Mysigt att du blir charmad....(tog bort ordet lite:)  Tungan ute

Du är vääldigt söt när du rodnar Kyss
    (försökte inboxa, men pillerill verkar inte gå att skriva till)

Vi är sisådär 30-40 stycken som gärna kommer o klämmer på din bak
    o äter rumpstek......:P
    Drömmer

• Anonym (tr)

[quote=72680118][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-05 18:37:00 följande:[/quote-nick][/quote]

Vad i helv...

• Anonym (Lysraketen)
    Anonym (tr) skrev 2014-03-05 18:38:02 följande:
    [quote=72680118][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-05 18:37:00 följande:[/quote-nick][/quote]

Vad i helv...
    Haha.. fick du just syn på frun Skrattande
  • Nymulen

Väntar du på mig där? Jag springer bakom moppen och puttar på så den ska gå fortare.

• Anonym (k2)
    läppar skrev 2014-03-05 18:31:26 följande:
    Mysigt att du blir charmad....(tog bort ordet lite:)  Tungan ute

Du är vääldigt söt när du rodnar Kyss
    (försökte inboxa, men pillerill verkar inte gå att skriva till)

Vi är sisådär 30-40 stycken som gärna kommer o klämmer på din bak
    o äter rumpstek......:P
    Drömmer

Hahaha...att jag rodnar händer ganska ofta Cool
    Heter något annat nu Drömmer och håller mig anonym Flört
    Jösses, 30-40 st!! Hahaha...bara alla har starka nypor Drömmer
  • Anonym (k2)
    Anonym (tr) skrev 2014-03-05 18:38:02 följande:

Vad i helv...
    Sitter du här inne dygnet runt? Eftersom du inte missar hennes bilder!!! 
    Varför vara här om du stör dig så jävla mycket?