• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • ulfsas
    Anonym (k2) skrev 2014-03-06 10:40:10 följande:

SnyggtGlad
    Man, 50 år, Sundbyberg.
  • Anonym (Kaponjär)

Du ser torr ut, skulle jag kunna få smöra i dig med Bodybutter?Tungan ute Är iaf precis vad jag skulle vilja ha hjort nu, stekigt värre. Så snyggt du är!Hjärta
  • Anonym (k2)
    Sporthoj skrev 2014-03-06 10:48:12 följande:
    [quote=72685371][quote-nick]Anonym (k2) skrev 2014-03-06 10:40:10 följande:[/quote-nick][/quote] Så var torsdagen räddad. Tackar! !;))
    Vilken tur och vilket inflytande man hade Flört
    ulfsas skrev 2014-03-06 10:57:50 följande:
    SnyggtGlad
    Tack Skrattande
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-06 10:57:52 följande:
    Du ser torr ut, skulle jag kunna få smöra i dig med Bodybutter?Tungan ute Är iaf precis vad jag skulle vilja ha hjort nu, stekigt värre. Så snyggt du är!Hjärta
    Hahahahaha
    Du pricka in alla samtalsämnena, men du här är det sol och så lite mera sooooool FlörtCool
    Hjärta
  • Lahall

[quote=72685371][quote-nick]Anonym (k2) skrev 2014-03-06 10:40:10 följande:[/quote-nick][/quote]

Lite mer sol nu så bilden blir lite ljusare.

Eller så är det solen här som gör att jag knappt ser ;)

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (k2) skrev 2014-03-06 11:27:52 följande:
    Vilken tur och vilket inflytande man hade Flört
    Tack Skrattande
    Hahahahaha
    Du pricka in alla samtalsämnena, men du här är det sol och så lite mera sooooool FlörtCool
    Hjärta
    Haha kanske det!Skrattande
    I skuggan långt bort från solen kommer jag alltid stå av dig K2 när det gäller din ypperliga vackerhet du besitter! YOU ROCK!Hjärta

Jag får nöja mig med dom här låsas solarnaSoligSoligSolig men jag glädjs med glimten av en sol och vetskapen att du har det gott i vårvärmen!Flört

Ha en underbar dag!Glad
  • Anonym (k2)
    Lahall skrev 2014-03-06 11:48:30 följande:
    [quote=72685371][quote-nick]Anonym (k2) skrev 2014-03-06 10:40:10 följande:[/quote-nick][/quote]
    Lite mer sol nu så bilden blir lite ljusare.
    Eller så är det solen här som gör att jag knappt ser ;)
    Har du också sol? Drömmer
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-06 11:48:55 följande:
    Haha kanske det!Skrattande
    I skuggan långt bort från solen kommer jag alltid stå av dig K2 när det gäller din ypperliga vackerhet du besitter! YOU ROCK!Hjärta

Jag får nöja mig med dom här låsas solarnaSoligSoligSolig men jag glädjs med glimten av en sol och vetskapen att du har det gott i vårvärmen!Flört

Ha en underbar dag!Glad
    Tack detsamma charmören HjärtaHjärta

• Anonym (Fluktar)

Tror våra magar skulle passa bra mot varandra faktiskt..^^
  • Lahall
    Anonym (k2) skrev 2014-03-06 12:47:56 följande:
    Har du också sol? Tack detsamma charmören 

Japp såå skönt.
  • Sugen01
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-06 08:44:58 följande:
    Buffé it is, Q! Drömmer