• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • La Chica
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 16:19:53 följande:

Vackra!Glad
    Size doesn't define beauty.
  • Anonym (K2 2)
    DykNisse skrev 2014-03-11 16:24:05 följande:
    Mycket kyss-vänliga.
    Mattias39 skrev 2014-03-11 16:24:23 följande:

Gillar dina läppar....myyyycket....DrömmerGlad
    Tack så mycket Kyss
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 16:29:36 följande:
    Hade bara fattats att du skrivit "read my lips" under den bilden så hade jag varit säker på att jag inte hallucinerade när jag ser dem röra på sig....
    Read my lips!! CoolTyst

• Ronga
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 16:19:53 följande:

Tack. Jättefint!
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • LostInTranslation
    mepetite skrev 2014-03-11 16:28:58 följande:
    [quote=72727776][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-03-11 10:45:19 följande:[/quote-nick][/quote]
    Tror jag har anledning att säga tack där Petite.... Citeringen blev konstig men jag väljer att känna mig träffad!! Kyss
  • Anonym (K2 2)
    La Chica skrev 2014-03-11 16:35:52 följande:
    Vackra!Glad
    Tack och detsamma till dig {#emotions_dlg.flower}
    Ronga skrev 2014-03-11 16:40:02 följande:
    Tack. Jättefint!
    Tack och varsågod Kyss

• LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 16:33:39 följande:
    Hahahah...va?? 
    Ja vadå??  Var det inte en lika trevlig åktur för dig som det var för mig?? Eller är det jag som inte kan skilja mellan fantasi och verklighet igen?? Drömmer så mycket nu på äldre dar...
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 16:36:24 följande:
    Tack så mycket Kyss
    Read my lips!! CoolTyst

{#emotions_dlg.djavulsk} Mmmm ser bara en sak framför mig nu.... Read my dirty little mind...
  • MrGo01
    Dress skrev 2014-03-11 10:15:58 följande:
    Ingen inspiration riktigt till nya bilder just nu, men den kanske infinner sig snart, vem vet?

Där är ju ett sätt att inspirera Tungan uteDrömmer
    Kyss men du att vet ej riktigt vart man tar vägen efter ett sådant upplägg Drömmer. tTll synes så är inspirationen återkommen, och det är inget direkt ett missnöje.Du är ju grymt sexig.. flämt, blir visst lite varm.. och känner för att ge gensvar på dina bilder, men tror inte de passar sig här direkt Skrattande
  • MrGo01
    La Chica skrev 2014-03-10 22:37:21 följande:
    TackGlad
    Du att det var så lite så :) sweet for the sweet.
  • MrGo01
    MrGo01 skrev 2014-03-11 17:10:44 följande:
    Kyss men du att vet ej riktigt vart man tar vägen efter ett sådant upplägg Drömmer. tTll synes så är inspirationen återkommen, och det är inget direkt ett missnöje.Du är ju grymt sexig.. flämt, blir visst lite varm.. och känner för att ge gensvar på dina bilder, men tror inte de passar sig här direkt Skrattande
    av all upphetsning så darrar visst mina händer och fingrarna lite väl mycket över tangentbordet till och med. a du ser bara på föregående Skrattande
  • mepetite
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 16:40:42 följande:

Tror jag har anledning att säga tack där Petite.... Citeringen blev konstig men jag väljer att känna mig träffad!! [/quote] Ja, känn dig träffad du:) varsågod! Bilden var himlan feiin.