• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    La Chica skrev 2014-03-11 13:43:31 följande:

Du ÄR jävligt grann, Chica.....det kan ingen ta ifrån dig.Kyss
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 13:16:10 följande:
    Wow! Läckert K2! Du är grymt snygg. Och att lyckas ta en nakenbild och behålla integriteten är dessutom talangfullt GladSoligKyss
    Touche SkålSkålFlört
    Detsamma till dig, du har inte tänkt bli modell??
  • Anton Chigurh
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 14:08:53 följande:
    Touche SkålSkålFlört
    Jag har varit på N, mer än en gång, och jag håller med dig, K-2, han borde jobba som modell.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (K2 2)
    DykNisse skrev 2014-03-11 13:18:19 följande:
    *hjärtattack*
    En bild säger verkligen mer än 1000 ord.
    Tänk om man kunde vrida kameravinkeln liiite mer framifrån
    Jag vet precis vart jag ska placera kameran för att lite frågetecken ska uppstå Drömmer
  • LostInTranslation
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 14:08:53 följande:
    Touche SkålSkålFlört
    Hmmm.... Är du en sån där dam som går runt på stan och frågar unga oskyldiga killar om de vill bli modeller och av en slump råkar han en modellagentur i närheten där du erbjuder omgående provfotografering i ett låst mörkt rum??

I så fall är svaret! Jo jag har alltid drömt om att bli modell. Ta med mig och visa mig din utrustning nu!!!
  • Anonym (K2 2)
    Borkason skrev 2014-03-11 13:32:12 följande:
    Snygg! Synd att fötterna inte syns oxå.. ;)
    Hahaha...fötterna finns kvar på sidan Tungan ute tack så mycket! 
    Anton Chigurh skrev 2014-03-11 13:33:28 följande:
    Fan va grann du är, K-2, nåt in i helvete....shiny.gif
    Ååå..tack så mycket {#emotions_dlg.flower}
    Ronga skrev 2014-03-11 14:00:58 följande:
    ojojoj k2 2 Solig
    Kyss

• Borkason
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 14:15:03 följande:
    Hahaha...fötterna finns kvar på sidan Tungan ute tack så mycket! 
    Ååå..tack så mycket {#emotions_dlg.flower}
    Kyss

Kan aldrig finnas för mycket fotbilder Solig
  • LostInTranslation
    Anton Chigurh skrev 2014-03-11 14:11:06 följande:
    Jag har varit på N, mer än en gång, och jag håller med dig, K-2, han borde jobba som modell.
    Börjar ana något skumt här!! Det är inte så att ni bedriver en ljusskygg "modellagentur" tillsammans du och K2?? Kan se det framför mig. K2 lockar in mig i det mörka rummet och där står du med ditt 32 cm långa blänkande svärd.....
  • La Chica
    DykNisse skrev 2014-03-11 13:56:39 följande:
    Fantastiskt. La chica fortsätter att leverera bilder som får mig att bli styv. Puss
     Puss Flört
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 13:57:56 följande:
    Mmmm du ser ut att ha väldigt sköna sängkläder Chica! Får man komma över och känna lite på kvaliteten??
    Är bomulls-satin av skönaste kvalité, väldigt mjukt och lent...Drömmer Komsi komsiFlörtKyss Känner gärna på dina...ehm...känner gärna på mycket..Oskyldig
    Anton Chigurh skrev 2014-03-11 13:59:36 följande:
    Du ÄR jävligt grann, Chica.....det kan ingen ta ifrån dig.Kyss
    Åh...blir lite rödkindad här. OskyldigDetsamma heting!Kyss

Size doesn't define beauty.