• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dress
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-12 20:05:30 följande:
    God kväll vackra människor
    God kväll vackra Ensam Glad
  • TheNarrator
    Bored skrev 2014-03-12 19:52:00 följande:

Kan du va själv! 8-Þ

Kul att du snappade upp solranden och solen Dress. Bättre min i din än vår i luften brukar jag säga men efter en sån här underbar vårdag längtar jag verkligen efter sommar, sol och bad. Cool

"Nervositeten växte fram av pressen att prestera, före alla andra lika mycket som den  lyste igenom den nakna kostymen. Hon var lika bedårande som krävande. Att det var en tävling, för henne om vem som hann först fram, var lika uppenbar som när männen började isärskriva sammansättningar..."
    Så sant som det var sagt.
  • TheNarrator
    "Ett sken i mörkret lyste upp, och en människogestalt uppenbarade sig. Att människorna inte visste bättre än att hålla sig ifrån ljuset var endast ett bevis hos de troende."
    Så sant som det var sagt.
  • Dress
    TheNarrator skrev 2014-03-12 20:14:12 följande:
    "Nervositeten växte fram av pressen att prestera, före alla andra lika mycket som den  lyste igenom den nakna kostymen. Hon var lika bedårande som krävande. Att det var en tävling, för henne om vem som hann först fram, var lika uppenbar som när männen började isärskriva sammansättningar..."
    Författardrömmar? Flört Du har nog gåvan tror jag bestämt, fast du behöver jobba lite med meningsbyggnaden. Heja, heja! Solig
  • Anonym (trådgillare)
    SAD skrev 2014-03-12 20:23:58 följande:
    Jag lyfter väl mitt linne då..
    Mmm, så vackert!
  • SAD
    Anonym (trådgillare) skrev 2014-03-12 20:30:13 följande:
    Mmm, så vackert! smile1.gif
    Tack snälla du
  • Dress
    SAD skrev 2014-03-12 20:23:58 följande:
    Jag lyfter väl mitt linne då..
    Fin innanför linnet också GladSkål
  • SAD
    Dress skrev 2014-03-12 20:38:55 följande:
    Fin innanför linnet också GladSkål
    Tack sötis, dina bilder är otroligt vackra!
  • Bored
    Go'kväll magen! Tyst