• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Bored
    SAD skrev 2014-03-12 20:23:58 följande:
    Jag lyfter väl mitt linne då..  
    Vad var det jag sa? Sköna former! Glad
  • Maltemånsson

Många vackra, heta, sexiga kvinnokroppar i denna härliga tråd som får det att kittla skönt i en vinterkropp. Vårkänslorna forsar fram. TACK

• DykNisse
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-12 20:05:30 följande:
    God kväll vackra människor  
    Alltså jag fattar inte hur du kan vara "Ensam" med den kroppen?
    Puss på magen
  • LadyKafka
    DykNisse skrev 2014-03-12 17:33:05 följande:
    Nej nu j*vlar var det så många härliga o sexiga bilder i tråden att jag känner mig lite utanför om jag inte oxå lägger upp en :)
    Mmmm, hett ;)
  • SAD
    Bored skrev 2014-03-12 20:43:28 följande:
    Vad var det jag sa? Sköna former! Glad
    Tack snälla Bored
  • Bored
    Maltemånsson skrev 2014-03-12 20:43:34 följande:
    Många vackra, heta, sexiga kvinnokroppar i denna härliga tråd som får det att kittla skönt i en vinterkropp. Vårkänslorna forsar fram. TACK
    Tråden blir mer och mer poetisk, det måste väl vara vårkänslor med alla dessa känslor i omlopp?! Solig
  • DykNisse
    Kul att du vågade. Du har inget att skämmas för. Tvärtom. Det finns nog många som är avis på dig.
    När jag ser dina bröst fylls jag av en värme som bara kan botas av en puss ;)
  • DykNisse
    Får jag skriva att jag vill ta din bröstvårta mellan mina läppar?
    Nåja, jag gör det ändå :)
  • Dress
    DykNisse skrev 2014-03-12 20:46:05 följande:
    Puss på magen
    Jag förstår vad du säger, men samtidigt tänker jag genast att man ju kan vara "ensam" i ett förhållande, eller bland  människor, också... 

Och Ensam, jag hoppas verkligen att du snart (helst med en gång;) ska få anledning att byta ditt knick. Du verkar  vara lika fin på insidan som på utsidan, så vilken man som helst borde skratta sig lycklig för att få leva med dig. Kram! Hjärta
  • Anonym (Ensam..)
    DykNisse skrev 2014-03-12 20:46:05 följande:
    Puss på magen
    Ja du, har varit icke ensam en längre tid innan och nu nyligen blivit ensam, så jag trivs bra med det nu dock behövs ju alltid lite tillfälligt sällskap ibland