• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ronga
    Anonym (Setra) skrev 2014-03-15 20:52:32 följande:
    Men Nyttnamn, du verkar inte få din beskärda del av honom? Eller så räcker det inte till det du får av honom?
    Du måste varje dag få höra från andra män att du duger?

Tråkigt, lyssna istället på din pojkvän/man.
    Varför tror du att alla är ute efter bekräftelse ?
    Setra är ett fint namn btw ;)
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Anonym (K2 2)
    Pitbon skrev 2014-03-15 20:54:06 följande:
    Samma för männen givetvis, men nog är ni kvinnor mer bekräftelsekåta i denna tråden.
    Kanske bara gillar att bjuda på oss och visa vad vi är stolta över!! 
  • NyttNamn
    Anonym (Setra) skrev 2014-03-15 20:52:32 följande:
    Men Nyttnamn, du verkar inte få din beskärda del av honom? Eller så räcker det inte till det du får av honom?
    Du måste varje dag få höra från andra män att du duger?

Tråkigt, lyssna istället på din pojkvän/man.
    Jag tror vi ser det på olika sätt.. 

Jag får så jag klarar mig av honom.. Och det räcker absolut till.. 
    Jag "måste " inte få höra av andra att jag "duger " - jag vet mycket väl att jag duger och mer därtill... Men tycker kanske det är lite kul att visa upp mig? 

Typ.. Drömmer
    Jag tycker inte det är tråkigt, förstår inte varför du tycker det? 
    Jag lyssnar alltid på min man Hjärta
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Setra)

Tror?

Alla som lägger ut bilder såhär, gör det för att få höra att de är vackra och duger. De söker bekräftelse såklart. :)

Kan förstå en man/kvinna som varit singel länge men kvinnor/män som har en partner kan jag inte förstå att de inte nöjer sig med vad de får hemma?
    Bara så konstigt.

Men ett bra exempel är ju Chica som lagt ut massor med bilder och sen slåss killarna och de andra tjejerna snabbt om att få plats i rampljuset. Till sist avslöjar Chica att hon inte mått bra på länge och nu ska lämna tråden och alla killar (gifta/kåta storrunkare) beklagar detta. Sen går det ett par dagar och Chica är tillbaka och fläskar ut brösten, putar med munnen och och killarna hejjar på.

Nä, jag tycker det är hemskt.

Vi förtjänar alla att bli älskade och få älska och respekterade.

Porrigt är fint, skönt och lustfyllt och det är någonting man ska ha tillsammans med någon man bryr sig om och som man vet bryr sig om en själv. Att en tjej som mår dåligt ska behöva få bekräftelse av massa tokrunkande närkillar som ofta är upptagna borde vara under deras värdighet.

• DykNisse
    Pitbon skrev 2014-03-15 20:54:06 följande:
    Samma för männen givetvis, men nog är ni kvinnor mer bekräftelsekåta i denna tråden.

Jag har full respekt för din åsikt. Men varför kan vi som vill göra det hör inte få ha vår tråd själva. Ingen tvingar er att titta. Vi har en "feel good tråd" här där folk (av olika anledningar) visar sin kropp. Sen väljer vi att även berömma folk, vi klankar inte ner på folk, o vad är det för fel med det.
  • Rastlösan
    Anonym (Setra) skrev 2014-03-15 21:02:29 följande:

Tror?

Alla som lägger ut bilder såhär, gör det för att få höra att de är vackra och duger. De söker bekräftelse såklart. :)

Kan förstå en man/kvinna som varit singel länge men kvinnor/män som har en partner kan jag inte förstå att de inte nöjer sig med vad de får hemma?
    Bara så konstigt.

Men ett bra exempel är ju Chica som lagt ut massor med bilder och sen slåss killarna och de andra tjejerna snabbt om att få plats i rampljuset. Till sist avslöjar Chica att hon inte mått bra på länge och nu ska lämna tråden och alla killar (gifta/kåta storrunkare) beklagar detta. Sen går det ett par dagar och Chica är tillbaka och fläskar ut brösten, putar med munnen och och killarna hejjar på.

Porrigt är fint, skönt och lustfyllt och det är någonting man ska ha tillsammans med någon man bryr sig om och som man vet bryr sig om en själv. Att en tjej som mår dåligt ska behöva få bekräftelse av massa tokrunkande närkillar som ofta är upptagna borde vara under deras värdighet.

Okej, din åsikt, nu har vi hört den.

Så om du ursäktar så tycker jag vi återgår till vad tråden handlar om och slutar ifrågasätta?? Jättebra!
  • Anonym (M 4)
    Tror?

Bara så konstigt.

Jag ska alltid vara exemplet tydligen...
  • Ronga
    Tror?

Bara så konstigt.

Alla tycker olika. Själv är jag singel och som sagt, tycker detta endast är en kul grej. Att ge och få komplimanger är alltid kul, behöver inte automatiskt betyda att man söker bekräftelse. Jag känner mig själv tillräckligt bra, behöver inte bekräftelse. Bidra till tråden istället Solig
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • NyttNamn
    Anonym (M 4) skrev 2014-03-15 21:11:17 följande:
    Jag ska alltid vara exemplet tydligen...
    Ta inte åt dig Solig
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Setra)

Eh nää kommer inte att bidra till tråden trots att jag är singel, kurvig och jäkligt snygg.
    Sådana bilder sparar jag till en eventuell partner eller flört men online här hamnar de aldrig :)