• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ronga
    Anonym (Setra) skrev 2014-03-15 21:14:27 följande:
    Eh nää kommer inte att bidra till tråden trots att jag är singel, kurvig och jäkligt snygg.
    Sådana bilder sparar jag till en eventuell partner eller flört men online här hamnar de aldrig :)
    Härligt! 
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Movit

Japp då var det lördag och ett gäng fylltrattar sitter ensamma hemma halvpackade och gnäller över att det finns människor som mår bra av att få egoboostar av uppmärksamheten man kan få i denna tråd.

Dom kanske inte är ensamma men kanske inte får några komplimanger av sin respektive det är därför dom råkat slinka in här och försöker leka intelligenta men när jag läser kvällens inlägg så är det rätt mycket lågintelligent dravel i form av veka argument som dyker upp. Att dom sedan måste vara anonyma gör ju saken ännu mer trovärdigt.......eller...?

Nej ta ett par klunkar till från det pissiga lådvinet och somna för kvällen så vi kan ha trevligt här i tråden i stället!

• Anonym (M 4)
    NyttNamn skrev 2014-03-15 21:13:39 följande:
    Ta inte åt dig Solig
    Tydligen måste Setra ha kollat in den här tråden väldigt länge om hon har så bra koll på just mina inlägg...Drömmer
  • labben
    Rastlösan skrev 2014-03-15 18:59:36 följande:
    Kände att jag ville bidra med lite nytt med
    du e för go :))
  • Ronga
    Pitbon skrev 2014-03-15 21:26:38 följande:
    Ja kan lägga ut en bild, ja e singel men ja vet inte hur man gör :)
    Står "ladda up en bild" nere på sidan, men hade själv svårigheter via mobil, så jag fick göra det via datorn istället. Sen letar du bara efter bilden och OK!

Lycka till
  • Ronga
    Pitbon skrev 2014-03-15 21:30:23 följande:
    Då kommer frågan. Duger man som singelkille runt 40?

Varför skulle du inte duga? Inget fel på din kropp heller för den delen!