Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

skilla77 skrev 2013-05-12 08:39:13 följande:

Att visa så lite....och så är det ändå så otroligt sensuellt, så jäkla kittlande. Det är konst. Det är så vackert som det kan bli....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    skilla77 skrev 2013-05-12 08:55:05 följande:

Mmm...... så kan det vara Anton
    WetKiss.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    skilla77 skrev 2013-05-13 08:43:51 följande:

Fan va fin du är......Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-05-13 06:39:44 följande:

...å det är du med, Nanime, riktigt jävla grann.treeswing.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (Ojojoj) skrev 2013-05-14 14:20:18 följande:
    Ojojoj...jag tror att jag är kär...säg att du har något innanför pannbenet också      så gifter vi oss!
    Kakaa har frågat om hon får gifta sig med min röv, och som förespråkare för min egen röv har jag i dennes namn accepterat Kakaa's förfrågan. Lysningen kommer bli om 2 veckor, om nu någon jävel bryr sig. 

Tänkte det var lika bra å meddela detta. Bara så ni vet.... 
  • Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-14 14:43:10 följande:
    Men Anton: Vad romantiskt!!!! Bjuder ni på lysningsfika?!
    Såklart, FV, i höladan.....

Min egenkomponerade bål, men vaniljbullar till.
  • Anton Chigurh
    lollat skrev 2013-05-14 14:47:14 följande:
    Vad är en lysning?
    "Lysning innebär en kungörelse om att två personer avser att ingå äktenskap med varandra, i syfte att upptäcka eventuella skäl som skulle kunna förhindra äktenskapet. Eftersom äktenskap i västvärlden framför allt ingåtts inom kyrkans ram finns ofta en sakral koppling och lysningen nämns redan under Fjärde Laterankoniciliet och Tridentinska kyrkomötet. Idag förekommer dock även sekulär lysning."

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lysning 
  • Anton Chigurh
    pink dolly skrev 2013-05-14 14:50:40 följande:

Bra du lär upp ynglingarna Anton ;)
    Japp, ett tungt ansvar, men jag gör mitt bästa......
  • Anton Chigurh
    lollat skrev 2013-05-14 14:53:34 följande:
    Ja, jag fastnar liksom på kungörelse och sakral. Vem använder dom orden? För att inte tala om Laterankoniciliet, kyrkans ram och Tridentinska kyrkomötet. 

(Vill bara tillägga att jag har mastersexamen och doktorerar för tillfället)
    Jag har en helvetes massa licenser för att få svetsa tryckkärl, både MIG/MIG och elektrodsvets, har även licens för hårdlödning, och fallskärmshoppning, Å så har jag körkort, för bil och MC, och sk tungt släp till personbil...
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-14 15:00:04 följande:
    Men älsklingsrumpan, du gick ut med det officiellt? Så romantiskt! Trodde du ville hålla mig hemlig. :>

Nädå, verkligen inte....Solig
Svar på tråden Helkroppstråden