Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-05-14 15:01:40 följande:
    Anton: Åh, får jag ääääntligen se insidan av din hölada?! *packar genast*
    Packa lätt, du kommer inte behöva så mycket !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lollat skrev 2013-05-14 15:21:21 följande:

Jag vill göra samma! (visa ansiktet och se lite kåt ut alltså)
    Du är i alle fall riktigt jävla grann, Lollat, det måste jag erkänna....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2013-05-14 15:41:44 följande:
    Visst blir man sugen på att dra en massa skämt så att han ser ut sådär hela tiden?
    Ja, jag blir fan glad bara av att se Lollat sådär....Glad
  • Anton Chigurh
    lollat skrev 2013-05-14 16:29:02 följande:
    Vilket fantastiskt smicker, av en man dessutom (det värmer extra då). Skål

Så lite så, Lollat, du är värd det.....Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-15 12:49:48 följande:

En helkropp då. Bara för att jag inte har något bättre för mig...
    Mycket vackert, Anna, se till att du inte har nåt bättre för dig fler gånger...Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (w) skrev 2013-05-16 12:30:45 följande:
    Allt handlar inte om sex för mig. Inte som för dig, det enda sätt du får bekräftelse på. Jag med många andra tror mer på kvalite än kvantitet. Det underbara i att få skapa en intim relation under många år med samma person till man känner varandras sinnen och kroppar utantill.

När en blick räcker... Tycker uppriktigt synd om dig som aldrig får uppleva det. Du kommer aldrig hitta intimitet och trygghet när du byter partner varje månad.
    "När en blick räcker"

Å det tror du inte kan uppstå första gången du träffar en ny kvinna ???

Då har du inte haft samma "tur" som mig. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (w) skrev 2013-05-16 12:54:27 följande:

Det står med att du ska hjälpa en medmänniska i nöd/kris/sjukdom osv...
    Har för mig, om du letar riktigt jävla noga, så står det också att alla som inte håller sin Gudadyrkan inom kristendomen skall dödas, gärna medels stening....
  • Anton Chigurh
    Anonym (w) skrev 2013-05-16 13:59:41 följande:
    Står i Gamla Testamentet ja, vars lagar upplöstes av Jesus. Om man läser noggrant.
    Så i Nya Testamentet är allt frid och fröjd ???
  • Anton Chigurh
    Anonym (w) skrev 2013-05-16 14:02:36 följande:
    Lägg ner, du har gjort bort dig tillräckligt. Gudadyrkan är inte det samma som kristlig kärlek och bud att hjälpa en i kris eller svårigheter.
    Helvete också....... är det verkligen illa. 
  • Anton Chigurh
    För helvete, 82:an.......
Svar på tråden Helkroppstråden