• BusRåttan1

Helkroppstråden

L E O N skrev 2013-01-23 09:07:30 följande:
    Hade gärna sett lite mer av dig Busråttan. Du har redan gjort ett väldigt starkt intryck ....

Men....vill DU att jag svimmar här på jobbet!!? Fyy du borde aldrig någonsin få ladda upp några sexiga bilder här! Flört 

• L E O N
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:13:42 följande:
    Men....vill DU att jag svimmar här på jobbet!!? Fyy du borde aldrig någonsin få ladda upp några sexiga bilder här! Flört 

Haha...nej det skulle ju inte se bra ut. Vill såklart inte bli skadeståndsskyldig. Förlåt mig inser att jag utsatt dig för väldigt stora risker... Skall aldrig göra om det, åtminstone inte utan att be dig sätta dig ner först Oskyldig
  • BusRåttan1
    L E O N skrev 2013-01-23 09:19:01 följande:
    Haha...nej det skulle ju inte se bra ut. Vill såklart inte bli skadeståndsskyldig. Förlåt mig inser att jag utsatt dig för väldigt stora risker... Skall aldrig göra om det, åtminstone inte utan att be dig sätta dig ner först Oskyldig
    Jo, när bilderna är så farligt sexiga..så får ni se till att ta det lugnt Drömmer Försent.. du har gjort tillräckligt..
  • L E O N
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:26:57 följande:
    Jo, när bilderna är så farligt sexiga..så får ni se till att ta det lugnt Drömmer Försent.. du har gjort tillräckligt..
    Hårda bud där
  • DrHoffman
    Anonym (Min kropp) skrev 2013-01-23 11:03:57 följande:
    Min kropp:

Extremt kvinnlig och vacker kropp.
  • Proppset
    Mattias39 skrev 2013-01-23 08:39:10 följande:

Jag har absolut inget emot att stanna här...om nu någon kan tänka sig att vilja se mina bilder alltså... Här är en iaf...

Stanna gärna.
  • Tom Araya
    Min kropp:

Mycket trevlig....och jag tror mig veta vem du är (men jag säger inget högt) Flört
  • L E O N
    Min kropp:

Sweet
  • Proppset
    Min kropp:

Du är jättefin. Tänker på Betty Boop.. Solig
Svar på tråden Helkroppstråden