• Putt B

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-01-22 11:22:02 följande:
    Då tackar jag för alla fina bilder som postats i tråden. Väldigt roligt att den till väldigt stora delar fungerade som den var tänkt. Tack alla ni och alla era kroppar!
    Kanonbra initiativ TS... tyvärr var det mycket censurer och en del tråkiga inlägg från folk som missuppfattade syftet...
    Men det har varit en mycket trevlig tråd

• Anton Chigurh
    Putt B skrev 2013-01-22 11:38:36 följande:
    Kanonbra initiativ TS... tyvärr var det mycket censurer och en del tråkiga inlägg från folk som missuppfattade syftet...

Men det har varit en mycket trevlig tråd

Synnerligen, håller verkligen med dig, Putte....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (2 barn senare)

Lite synd att tråden nu ebbar ut, men jag kan väl också förstå uppkomsten av tråden som medlemsgrupp..
    Anyway, jag och min kropp följer inte med till nya tråden. Då jag är förälder till två små barn, så vill jag inte outa mig mer än jag redan gjort och då det inte går att vara anonym så... Men det är nog ingen skada skedd - många fina kroppar följer med till nya tråden Drömmer 

• Chipstern

Tycker det verkar vara dåligt med godkännande i gruppen. Kanske kommer senare hoppas :)

• Putt B
    Chipstern skrev 2013-01-22 13:30:25 följande:
    Tycker det verkar vara dåligt med godkännande i gruppen. Kanske kommer senare hoppas :)
    Instämmer.. inte godkänd ännu.. men kanske rasslar till ikväll..
  • LoLs pappa

Skaparen av gruppen och dess enväldige härskare måste tillbedjas och godkänna er.
    Och antagligen jobbar han eller ngt ....

• Anonym (badsugen)

Tackar för fina bilder och nöje i en glad tråd.

• Mattias39

Tack alla som har bidragit här!! Hoppas ALLA hänger med in i den nya tråden... :)
    Om jag nu själv blir godkänd förstås... Glad

• Putt B
    Mattias39 skrev 2013-01-22 14:09:24 följande:
    Tack alla som har bidragit här!! Hoppas ALLA hänger med in i den nya tråden... :)
    Om jag nu själv blir godkänd förstås... Glad
    Får vi väl hoppas att vi alla blir ( som uppskattade tråden, resten kan ju lämnas utanför )
Svar på tråden Helkroppstråden