• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Daniel 723
    Lickiluu skrev 2014-04-04 16:38:49 följande:
    Solen skinner så varmt! Ja hoppas hoppas våren e här för att stanna nu!
    Fantastiskt fin!! 
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-04-04 22:00:37 följande:
    Bra att du tar det så positivt. Här satt jag och tänkte att det var synd om dig att du fallit för ännu en lesbisk tjej.
    Asg...so no mercy fuck then?Kyss
  • Bored
    Anonym (K2 2) skrev 2014-04-04 21:58:48 följande:

Men vad sjutton, dubbelt så gott ser det ut att vara iaf. :-P
  • Anonym (nope)

Nu har jag läst lite här ett tag, eller ja, det blir ju mest att titta på bilder... Jag ger er creds för era vackra kroppar här men samtidigt blir jag ledsen för att jag inte är i närheten av lika vacker som ni som visar upp er. Hade jag sett ut som er hade jag också kunnat visa bilder på mig såhär, nu blir jag däremot extremt övertygad om att min kropp stannar innanför minst ett lager kläder och långt ifrån allting som liknar en kamera!

Trevlig kväll på er! :)

• Bored
    Maggio skrev 2014-04-04 22:01:18 följande:

Välkommen fredag! phpQ3hVds27283.jpg

Oh ja, välkommen!
  • Lickiluu
    Anonym (nope) skrev 2014-04-04 22:05:21 följande:

Nu har jag läst lite här ett tag, eller ja, det blir ju mest att titta på bilder... Jag ger er creds för era vackra kroppar här men samtidigt blir jag ledsen för att jag inte är i närheten av lika vacker som ni som visar upp er. Hade jag sett ut som er hade jag också kunnat visa bilder på mig såhär, nu blir jag däremot extremt övertygad om att min kropp stannar innanför minst ett lager kläder och långt ifrån allting som liknar en kamera!

Trevlig kväll på er! :)

De va tråkigt att höra! Men du o dina lager med kläder får också gärna bidra :)
  • Anonym (nope)
    Lickiluu skrev 2014-04-04 22:14:41 följande:
    De va tråkigt att höra! Men du o dina lager med kläder får också gärna bidra :)

Tack men det här är en tråd för lite mer avklädda bilder, det är ju det som ni uppskattar här. Och inte ens med kläder på har jag något att bidra med.

Men jag ska inte dra ner stämningen i tråden med detta. Ha så skoj! :) :)