• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Maggio

Men! Alla kroppar är fina. Nån här inne skulle säkerligen dyrka din kropp. Det är ju dt som är grejen. Don't be shy.

Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting. Och de kloka så fulla av tvivel.
  • Ronga
    Maggio skrev 2014-04-04 22:01:18 följande:
    Välkommen fredag!
    Hallå där Maggio. Jättefin rumpa :)
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Maggio

Hej där! Tack så mycket. :) Är iofs en liten repris ;)

Ronga skrev 2014-04-04 22:18:51 följande:
    Hallå där Maggio. Jättefin rumpa :)

Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting. Och de kloka så fulla av tvivel.
  • Ronga
    Maggio skrev 2014-04-04 22:22:08 följande:
    Hej där! Tack så mycket. :) Är iofs en liten repris ;)
    Första gången jag ser den..tur det Skål
  • Anonym (En dörr från förr)

[quote=72933462][quote-nick]Anonym (K2 2) skrev 2014-04-04 21:58:48 följande:[/quote-nick][/quote] Snacka om baksmälla! Tvillingsyster? Eller är det K1 och K2 ? Eller K2 och K2 2? Hur det än är så fortsätt!! Låt inte mig avbryta

• Maggio

Det var nog en månad sen den var uppe sist. ;)

Ronga skrev 2014-04-04 22:23:54 följande:
    Första gången jag ser den..tur det

• Ronga
    Maggio skrev 2014-04-04 22:28:09 följande:
    Det var nog en månad sen den var uppe sist. ;)
    Jag kanske har missat mer än så Förvånad
    Visa fler repriser Skäms
  • Lickiluu
    Anonym (nope) skrev 2014-04-04 22:16:03 följande:

Tack men det här är en tråd för lite mer avklädda bilder, det är ju det som ni uppskattar här. Och inte ens med kläder på har jag något att bidra med.

Men jag ska inte dra ner stämningen i tråden med detta. Ha så skoj! :) :)

Självklart uppskattas nakenhet men är du inte bekväm i de så bidra me de du vill!

Jag håller med Maggio någon kommer älska just din kropp!

Men annars hoppas kandu försätter följa tråden o njuter av de som bjuds här?

Ni outsiders kommer för sällan med kommentarer tycker jag :)

Ha en trevlig helg :)
  • Anonym (kk)

Det går ju råda bot på. Med dom två bara, så kan det bli riktigy trevligt