• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Bored
    emerlina skrev 2014-04-07 22:33:34 följande:

Jaså men om man gillar lite hårdare tag då;)?
    Inga problem, naturligtvis tar ja väl hand om dem också.
  • Anonym (K2 2)
    läppar skrev 2014-04-07 22:41:24 följande:
    Åh...K2 med sina berg o dalar.....denna otroligt sexiga läckra öppningen
    som kvinnor har där ben möter rump, och en öppning trots att hon har benen tätt ihop.

Kan det ha varit som så, att en gång för lääänge sedan så bonkade männen på sina kvinnor
    bakifrån så ofta o gärna, att kvinnokroppen så småningom märkte att det är läge
    att skapa den öppningen redan från start - så att det blir lättare att "komma till", i tex doggy?

Ett fyrfaldigt leve för den sexiga öppningen! Hurra Hurra Hurra Hurraaaaaa! SkålSkålSkålSkål

Nämen, hej på dig! Det var ett tag sen Skrattande
    Hahaha...kan ju vara så som du säger, men det får vi nog aldrig veta och den "sexiga" öppningen försöker jag ju gömma på bilderna, då jag tycker den är ganska osexig på mig Tungan uteDrömmerOskyldig
  • Bored
    Anonym (K2 2) skrev 2014-04-07 22:51:33 följande:
    Hahaha...kan ju vara så som du säger, men det får vi nog aldrig veta och den "sexiga" öppningen försöker jag ju gömma på bilderna, då jag tycker den är ganska osexig på mig Tungan uteDrömmerOskyldig
    Det kan den omöjligt vara, men det blir ju att bevisa i den andra tråden eller pm isf...
  • emerlina
    Bored skrev 2014-04-07 22:48:39 följande:
    Inga problem, naturligtvis tar ja väl hand om dem också.

Aha en sann gentleman (eller inte);)!
  • Bored
    emerlina skrev 2014-04-07 22:57:24 följande:

Aha en sann gentleman (eller inte);)!
    Always the gentleman, firm but fair! :-P
  • läppar
    Anonym (K2 2) skrev 2014-04-07 22:51:33 följande:
    Så du minns mig? Super-rart Tungan ute (o bra minne därtill:)

Asså, veeet du hur mycket peeping-Tom vi män blir av den öppningen?
    Jag har typ.....en vän.....som t o m liksom vill in o leka doktor o undersöka hela underavdelningen
    när han får se en sådan go öppning som din ju är Skål

Du hade tur både med underleverantör o överleverantör när du föddes:))
    (eller så har dom snickrat på dig under livets gilla gång - den gillar vi män
    o det går för oss gång på gång:P

De e så sköönt att ni aldrig riktigt kan knipa igen den ljuvliga öppningen för oss,
    för den gör oss alla heeeelt tokiga Tungan uteTungan uteTungan uteTungan uteTungan uteTungan ute

• Fiskefar
    Anonym (Flisan) skrev 2014-04-06 22:50:04 följande:
    En En liten kvällsbild!

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-04-07 22:17:52 följande:

Hallå!Skrattande
  • Lickiluu
    johanbok skrev 2014-04-07 22:11:03 följande:
    Den bilden är himmelsk... Får man känna?
    Tack :)
  • Anonym (K2 2)
    läppar skrev 2014-04-07 23:04:50 följande:
    Så du minns mig? Super-rart Tungan ute (o bra minne därtill:)

Asså, veeet du hur mycket peeping-Tom vi män blir av den öppningen?
    Jag har typ.....en vän.....som t o m liksom vill in o leka doktor o undersöka hela underavdelningen
    när han får se en sådan go öppning som din ju är Skål

Du hade tur både med underleverantör o överleverantör när du föddes:))
    (eller så har dom snickrat på dig under livets gilla gång - den gillar vi män
    o det går för oss gång på gång:P

De e så sköönt att ni aldrig riktigt kan knipa igen den ljuvliga öppningen för oss,
    för den gör oss alla heeeelt tokiga Tungan uteTungan uteTungan uteTungan uteTungan uteTungan ute

Mitt långtidsminne är det inge fel på (desto sämre korttidsminne) Drömmer kommer även ihåg att du är från Göteborg Flört 
    Din vän, antar att han alltid "hänger" med dig vart du än är? 
    Hahaha...har ju lite svårt att knipa igen det där jävla hålet Tungan ute