• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (K2 2)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-07 23:15:20 följande:
    Hallå!

Hallå på dig, hänger du här ofta?Flört
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (K2 2) skrev 2014-04-07 23:27:18 följande:

Hallå på dig, hänger du här ofta?Flört
    Haha...ibland!Skrattande
    Idag har det varit skralt med gluttande för mig...Flört
    Nu måste jag krypa ner i sängen och drömma om...Skrattande
    God natt på er alla!Hjärta
  • läppar
    Anonym (K2 2) skrev 2014-04-07 23:25:00 följande:
    Mitt långtidsminne är det inge fel på (desto sämre korttidsminne) Drömmer kommer även ihåg att du är från Göteborg Flört 
    Din vän, antar att han alltid "hänger" med dig vart du än är? 
    Hahaha...har ju lite svårt att knipa igen det där jävla hålet Tungan ute
    *L* Samma här - stundom kortslutning i korttidsminnet:)

Hahaha!! "hänger" med dig Skål  Fattade inte först - f-n vad trög jag är ikväll då Skäms
    Du platsar ju att bo här ju! Som handen i handsken..............JU!
    Seså, in med bostadsannonsen comes tuesday, så kommer du snart till himmelen {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}SkålSkål

Och må du aldrig lyckas kniiiipa Solig

• Anonym (K2 2)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-07 23:32:31 följande:
    Haha...ibland!Skrattande
    Idag har det varit skralt med gluttande för mig...Flört
    Nu måste jag krypa ner i sängen och drömma om...Skrattande
    God natt på er alla!Hjärta
    Du har varit upptagen med annat, antar jag Drömmer
    Dröm på du, men om du ser lämmeltåg av mig, så är jag fortfarande bara en! Okej! Flört
    Natti natti 
  • Anonym (K2 2)
    läppar skrev 2014-04-07 23:34:12 följande:
    *L* Samma här - stundom kortslutning i korttidsminnet:) Hahaha!! "hänger" med dig   Fattade inte först - f-n vad trög jag är ikväll då Du platsar ju att bo här ju! Som handen i handsken..............JU! Seså, in med bostadsannonsen comes tuesday, så kommer du snart till himmelen  Och må du aldrig lyckas kniiiipa

Hahahaha! Vilken tur att lampan tändes tillslut Flört kanske ska slänga in en annons och se om Göteborg är något för mig Drömmeroch så kan du ju lotsa mig runt lite Flört hahaha...ne, jag lovar, jag kan inte knipa ihop det där jävla glappet Skäms
  • Anonym (K2 2)
    Bored skrev 2014-04-07 22:54:59 följande:
    Det kan den omöjligt vara, men det blir ju att bevisa i den andra tråden eller pm isf...
    Hahaha...det glappet håller jag för mig själv Flört
  • läppar
    Anonym (K2 2) skrev 2014-04-07 23:50:04 följande:

Hahahaha! Vilken tur att lampan tändes tillslut Flört kanske ska slänga in en annons och se om Göteborg är något för mig Drömmeroch så kan du ju lotsa mig runt lite Flört hahaha...ne, jag lovar, jag kan inte knipa ihop det där jävla glappet Skäms
    Ja, haha! Och jag som brukar vara pigg vid denna tiden...men sov för ovanlighetens skull
    som en kratta i natt...lääängtar till kudden......mmm......

Lotsa dig runt ja: minst 192 smultronställen finns här vid havet, och det är sååååå gött
    med solen som går ner - framför - en vid horisonten o inte bakom en.....tråk....

Detta är så vackert o romantiskt att det knappt går att beskriva det - och är ständigt salig över
    att man nu bor här Solig Solig (o för gott, finns inget som götet)

Goa gubbar, o spårvagnar som säger pling - en småstadskänsla som charmar en totalt!
    Jag är bara lite lack över att jag inte flyttade hit tidigare:)))

• Anonym (K2 2)
    läppar skrev 2014-04-08 00:01:33 följande:
    Ja, haha! Och jag som brukar vara pigg vid denna tiden...men sov för ovanlighetens skull
    som en kratta i natt...lääängtar till kudden......mmm......

Lotsa dig runt ja: minst 192 smultronställen finns här vid havet, och det är sååååå gött
    med solen som går ner - framför - en vid horisonten o inte bakom en.....tråk....

Detta är så vackert o romantiskt att det knappt går att beskriva det - och är ständigt salig över
    att man nu bor här Solig Solig (o för gott, finns inget som götet)

Goa gubbar, o spårvagnar som säger pling - en småstadskänsla som charmar en totalt!
    Jag är bara lite lack över att jag inte flyttade hit tidigare:)))

Det låter jävligt lockande, speciellt när du skrev goa gubbar Drömmer får helt enkelt slänga ut en bostadsannons eller kanske kontaktannons, med typ; tre barns morsa med hängpattar, söker bostad och romantik! Gillar att lösa korsord och långa promenader, på söndagar är bingolotto ett måste!!..
    Tror du nån nappar? Tungan ute 
  • Påven Johanna
    Anonym (K2 2) skrev 2014-04-08 00:14:05 följande:
    Det låter jävligt lockande, speciellt när du skrev goa gubbar Drömmer får helt enkelt slänga ut en bostadsannons eller kanske kontaktannons, med typ; tre barns morsa med hängpattar, söker bostad och romantik! Gillar att lösa korsord och långa promenader, på söndagar är bingolotto ett måste!!..
    Tror du nån nappar? Tungan ute 
    Hm. 

Ja. 

Jo. 

Men för säkerhets skull så kanske du ska bifoga några par foton av svank, rumpa, midja och the desired gap?
  • Påven Johanna

Bingolotto kan vara en direkt deal breaker.