• DrJekyl

Helkroppstråden

hösthjärta skrev 2013-01-24 10:09:34 följande:
    Snyggt!Glad

Tack ;)
    ?Festen är inte slut förrän alla är nakna!?
  • Anonym (lillajag)

jag kör mer påklätt nu, hoppas att man får behålla sin anonymitet nuOskyldig

• Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-24 13:12:55 följande:

Åååhh...herregud!!! Du har en HELT FANTASTISK kropp!!! Och jag menar HELA du...överkropp,mage...och inte att glömma dina ben!! Sjukt fina!!! Tungan ute
  • Anton Chigurh

Du är då så helvetes grann, alltså......nää, jag finner fan inte ord längre. Du är bara  jävla vacker. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-01-24 13:15:41 följande:
    Åååhh...herregud!!! Du har en HELT FANTASTISK kropp!!! Och jag menar HELA du...överkropp,mage...och inte att glömma dina ben!! Sjukt fina!!! Tungan ute
    tack!! {#emotions_dlg.flower}
    Anton Chigurh skrev 2013-01-24 13:18:35 följande:
    Du är då så helvetes grann, alltså......nää, jag finner fan inte ord längre. Du är bara så jävla vacker. 

tack!! vad snällt Skrattande
  • DrJekyl

Som taget ur Ellos katalogen ;) Mkt vackert *ler*
    ?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
  • Anonym (lillajag)
    DrJekyl skrev 2013-01-24 13:26:07 följande:
    Som taget ur Ellos katalogen ;) Mkt vackert *ler*
    tack! kan inte låta bli att skratta! elloskatalogen?? haha :D
  • Bingo

Jag måste säga att påklätt framhäver din kropp ännu mer. Du behöver inte visa allt för att jag ska se vilken fantastisk fin kropp du har Glad
  • DrJekyl
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-24 13:34:39 följande:
    tack! kan inte låta bli att skratta! elloskatalogen?? haha :D

Ja dom hade ju alltid så snygga underkläder o kroppar kvinnorna där.. Nu var det ju iofs säkert 25 år sen jag tittade i en elloskatalog..*S*
    ?Festen är inte slut förrän alla har klätt på sig!?
Svar på tråden Helkroppstråden