• Bingo

Helkroppstråden

Det knäppa är att jag inte har något problem med att lägga ut en bild på min kuk men jag vill inte lägga ut en bild på hela min kropp. Är väldigt otränad nu och skulle säkert få vara frisk minst ett halvår för att träningen skulle göra nytta.

• Anonym (foxy)

Lägg bara ut en bild på din penis då? Det är ju fritt vad man vill lägga ut =)

• Bingo
    Anonym (foxy) skrev 2013-01-24 17:26:54 följande:
    Lägg bara ut en bild på din penis då? Det är ju fritt vad man vill lägga ut =)

Men det är bara en normalstorlek på den. 15x12,5. Inget som sticker ut. Eller ju, den sticker ju ut när den är på gott humör Skrattande
  • Anonym (badsugen)

Jag tycker att en kropp i jeans, som dr Jekyl nyligen, är bra mycket sexigare, snyggare och mer bildmässigt än en närbild på en kuk. Men det är jag det.

Snälla börja inte tjata kukstorlek i den här tråden, det finns såå många trådar för det.

• yimby

Varför blir man inte inbjuden till er slutna kukgrupp? Den låter ju ganska härjig.

• Anonym (badsugen)

Haha, härjig eller härlig? Skriver du det så ofta så din mobil har lärt sej?

• yimby
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-24 20:40:07 följande:
    Haha, härjig eller härlig? Skriver du det så ofta så din mobil har lärt sej?
    härjig! Korrekt stavat från stationär dator.
  • straight arrow
    yimby skrev 2013-01-24 20:30:47 följande:
    Varför blir man inte inbjuden till er slutna kukgrupp? Den låter ju ganska härjig.
    www.familjeliv.se/Forum-0-0/m68476758.html, det är öppet för alla som vill dela med sig av sina bilder 
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • DrJekyl

Badsugen

Jag tycker samma sak att en kukbild är ganska intetsägande.. Men det är ju jag det

• Nanime

Bara för att jag är på så bra humör så bjuder jag på en påklädd bild från igår kväll innan jobbet(jobbat i natt)!
    Ingen slår mjukisbyxor och linne när man är trött och ska iväg och jobba natt xD

God "natt" på er :) nu ska jag krypa ner i sängen helt ensam..

Svar på tråden Helkroppstråden