• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • fialotta85
    Mollsans skrev 2014-04-11 07:27:48 följande:

Säger god morgon och bjuder på två bilder från en väldigt trött Mollsan. tråkiga och fantasilösa men som sagt, hjärnan funkar inte riktigt som den ska såhär tidigt på morgonen...håll tillgodoSolig

Du har en fantastisk kropp Molls!
  • Anonym (En dörr från förr)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-11 08:18:39 följande:
    Fyfan va vacker du är!Skrattande
    Jag är då mer än nöjd...översta bilden den var extra härligt då man bara kan ana vad för någon/något som finns under kläderna.
    Sen gillar verkligen helheten på din kropp, allt passar bra ihop...snygga proportioner!SkrattandeFlört
    Visst är det väll PPP? Minns isåfall att du körde en "förvandling" med din kropp, hur går det? Jag har inte sett någon bild, men du kanske har postat, det var väl nästan 1 år sen detta.
  • fialotta85
    Borkason skrev 2014-04-11 08:06:31 följande:

Snyggt!
  • fialotta85
    Bored skrev 2014-04-10 23:01:53 följande:

Nej inte den obscena gesten, bara en känsla! Solig
    Läcker bild B! Riktigt bra!
  • Nymulen
    fialotta85 skrev 2014-04-11 08:06:43 följande:
    Äntligen fredag! Let the fredagsmys begin..

Bra tänkt finaste fialotta. Ser så inbjudande mysigt ut.
    Just do it.
  • Borkason
    fialotta85 skrev 2014-04-11 08:30:21 följande:
    Snyggt!
    Tack raring! Skrattande
  • fialotta85
    Lickiluu skrev 2014-04-10 20:49:06 följande:

God kväll tråden! php57BRoT32769.jpg

Snygg du är Licki!!
  • Mollsans
    Borkason skrev 2014-04-11 08:27:50 följande:
    Tack så mycket, det värmer! Kom hit så får du proffsig massage på rygg och axlar Solig
    åh, kan du ta lite i nacken också? är lite stel känner jag. Oskyldig
    Nymulen skrev 2014-04-11 08:29:00 följande:

Oj. Här har jag missat massor. Vilken het skönhet! Heej...
    heeeeej! och tack för komplimangen.
    fialotta85 skrev 2014-04-11 08:29:11 följande:
    Du har en fantastisk kropp Molls!
    men tack  fialotta!

• Borkason
    Mollsans skrev 2014-04-11 08:35:20 följande:
    åh, kan du ta lite i nacken också? är lite stel känner jag. Oskyldig
    heeeeej! och tack för komplimangen.
    men tack  fialotta!

Absolut Flört Du får fotmassage också!