• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Sugen01
    Lickiluu skrev 2014-04-10 21:39:59 följande:
    Ja visst vill du visa så absolut

Men dom passar nog inte här,är för grova tror jag Men på min sida bland starka kort
  • Lickiluu
    Sugen01 skrev 2014-04-10 21:42:11 följande:

Men dom passar nog inte här,är för grova tror jag Men på min sida bland starka kort
    Du får väl lägga upp nå mindre gröva bilder här. Jag e inne från appen jämt så kan inte titta den vägen tyvärr
  • Sugen01
    Lickiluu skrev 2014-04-10 21:49:44 följande:
    Du får väl lägga upp nå mindre gröva bilder här. Jag e inne från appen jämt så kan inte titta den vägen tyvärr

Okej
  • whiteowl
    Lickiluu skrev 2014-04-10 20:49:06 följande:
    God kväll tråden!

Det var verkligen en het bild! :)
  • Lickiluu
    whiteowl skrev 2014-04-10 22:01:08 följande:

Det var verkligen en het bild! :)
    Tack så mycket :)
  • Mollsans
    Mrarab skrev 2014-04-10 16:33:26 följande:
    Sicken extremt sexig kropp Mollsan! :O Jag älskar vad jag ser och hoppas på mycket, mycket mer ^^ :$
    jag tackar och bockar för berömmet…dyker säkert upp mer….
    Dress skrev 2014-04-10 16:39:19 följande:
    Vilken otroligt läcker kropp du har! Vill ha dina bröst Förvånad Ska vi byta? SkrattandeFlört
    haha ok, du får mina bröst så får jag din rumpa! 
    Bored skrev 2014-04-10 16:44:12 följande:
    Välkommen! Här görs ju inte några inträdeprov, men hade vi haft nåt där bilden var avgörande så hade du blivit antagen utan vidare intervju. Riktigt läckert! Glad
    Bored skrev 2014-04-10 16:51:49 följande:
    Oh my, eller Mollsan! Vilken härlig mage du har, och vilka former! Nästan så jag undrar om du skall ätas med grädde eller om du skall vara utan. Flört
    haha det känns bra att jag klarat det icke existerande inträdesprovetFlört
    tror jag smakar bäst utan grädde faktisktOskyldig
    Lickiluu skrev 2014-04-10 19:01:11 följande:
    Välkommen snygging!
    tackar! känner mig otroligt välkommen faktiskt

• NyttNamn

En kvällsbild.. Eller två... Tungan ute

Pour some sugar on me...
  • Sugen01
    NyttNamn skrev 2014-04-10 22:43:51 följande:
    En kvällsbild.. Eller två... 
    Pour some sugar on me...

Gus så sexiga. . Och dina härliga bröst och dessa fina vårtor som jag älskar
  • Bored
    emerlina skrev 2014-04-10 20:23:38 följande:

Godkväll på er alla fina=):
    God kväll, ja! Skrattande
    Lickiluu skrev 2014-04-10 20:49:06 följande:
    God kväll tråden! 

Böljande kullar och den där sexiga munnen. Mums! Tungan ute
  • Bored
    NyttNamn skrev 2014-04-10 22:43:51 följande:
    En kvällsbild.. Eller två... Tungan ute

Du ser så mjuk och len ut att jag vill äta upp dig! Drömmer

Och filtret/ramen på den övre bilden, vad heter den?