• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Flickan82
    Kuken77 skrev 2014-04-11 13:15:35 följande:
    Fan va gött att det är fredag när du lägger upp sånna bilder! Tappade helt koncentrationen på jobbet nu.

Tack :)
  • Flickan82
    Zack skrev 2014-04-11 13:08:08 följande:
    Får man bjuda på en liten repris så här på fredagseftermiddagen? Snart dags att skåla in att ännu en helg tar sin början. Ha en trevlig sådan alla "helkroppstrådare" .

Snyggt ;)
  • Mollsans
    Ronga skrev 2014-04-11 13:16:50 följande:
    Varför har du inte varit aktiv här tidigare? =D 
    har inte riktigt vågat.....alla verkar vara så himla tighta med varandra..och dessutom är alla dösnygga! har inte velat tränga mig på.....Förvånad
  • fialotta85
    Anonym (Dörr från förr) skrev 2014-04-11 12:28:27 följande:
    Dubbelarbete? Haha
    Gärna
  • fialotta85
    Zack skrev 2014-04-11 13:08:08 följande:

Får man bjuda på en liten repris så här på fredagseftermiddagen? Snart dags att skåla in att ännu en helg tar sin början. Ha en trevlig sådan alla "helkroppstrådare" Skål.

Skål snygging!
  • Ronga
    Mollsans skrev 2014-04-11 13:28:00 följande:
    har inte riktigt vågat.....alla verkar vara så himla tighta med varandra..och dessutom är alla dösnygga! har inte velat tränga mig på.....Förvånad
    Jag är inte tight med någon och har varit här i ett tag =D
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Kuken77
    Mollsans skrev 2014-04-11 13:28:00 följande:

Men du är ju dösnygg du med! Jag hade gärna trängt mig både på och i dig ;)
  • Påven Johanna
    Kuken77 skrev 2014-04-11 13:42:35 följande:

Men du är ju dösnygg du med! Jag hade gärna trängt mig både på och i dig ;)
    Är det okej om jag lånar din raggningsreplik? Jag har hört att örfilar är så himla bra för huden!
  • Mollsans
    Ronga skrev 2014-04-11 13:42:20 följande:
    Jag är inte tight med någon och har varit här i ett tag =D
    haha ok då, jag har bara fått den känslan...men nu är jag ju här. bättre sent än aldrigSolig
    Påven Johanna skrev 2014-04-11 13:44:46 följande:
    Är det okej om jag lånar din raggningsreplik? Jag har hört att örfilar är så himla bra för huden!

jag känner också ett starkt behov av att låna den raggningsrepliken...kommer ju få napp varenda gång....fast tvärtom.......
  • Ronga
    Mollsans skrev 2014-04-11 13:49:56 följande:
    haha ok då, jag har bara fått den känslan...men nu är jag ju här. bättre sent än aldrigSolig

jag känner också ett starkt behov av att låna den raggningsrepliken...kommer ju få napp varenda gång....fast tvärtom.......
    Så sant =D
    Only fear of death is coming back reincarnated