• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dress
    Påven Johanna skrev 2014-04-11 13:44:46 följande:
    Är det okej om jag lånar din raggningsreplik? Jag har hört att örfilar är så himla bra för huden!
    Åh Påven! Du är så härlig! Lova att du aldrig lämnar oss! Solig
  • Dress
    Anonym (sovdags) skrev 2014-04-11 14:19:58 följande:
    Av någon märklig anledning så är det klen med påfyllnad av ny bilder på mig....men vi kan väl köra en reprisfredag....
    Ja, vad är det för dum, märklig anledning...? 
    Fast repris funkar DrömmerTungan ute
  • Borkason
    Dress skrev 2014-04-11 14:54:14 följande:
    Du är så läcker Borkason! Skål Trots att du bara vill massera på fötter hela tidenSkrikandesFlört

Mulen min vän! Du ser ut att ha det skönt! Solig

Ja äntligen lite välkommet fredagsmys från Pilen! Skål
    Oj! Vilken komplimang Glad Tack så jättemycket Dress, det värmer jättemycket!
  • Dress
    NyttNamn skrev 2014-04-11 14:48:47 följande:
    Bara för att jag inte har nåt bättre för mig... Tomte
    Nu blir Borkason glad! Glad Och fina fötter har du! 
  • Dress
    Ronga skrev 2014-04-11 14:47:39 följande:
    Men å så kul =D
    NU kan man njuta av fredagen.
    Sötnos! Solig
  • Borkason
    NyttNamn skrev 2014-04-11 14:48:47 följande:
    Bara för att jag inte har nåt bättre för mig... Tomte

FörvånadFörvånadFörvånadTungan uteTyst....!!!!!
  • NyttNamn
    Dress skrev 2014-04-11 15:08:36 följande:
    Nu blir Borkason glad! Glad Och fina fötter har du! 
    Det var väl kanske nåt sånt jag hade i åtanke... Drömmer
    *S* 

(han får nöja sig, men jag har för mig att målade tånaglar inte tillhör favoriten..) 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Borkason skrev 2014-04-11 15:11:21 följande:
    FörvånadFörvånadFörvånadTungan uteTyst....!!!!!
    Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (guuuuud)

Sitter på jobb. Och vill ha någon som slickar klitoris och stoppar in ett par fingrar i mig. Guuuuud.........

• Anonym (sovdags)
    Anonym (guuuuud) skrev 2014-04-11 15:19:27 följande:
    Sitter på jobb. Och vill ha någon som slickar klitoris och stoppar in ett par fingrar i mig. Guuuuud.........
    Ja så kan man också drömma....