• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Lickiluu
    läppar skrev 2014-04-21 04:33:42 följande:
    Vicken nattsuddare du e, Miss Luu Tungan ute.............oops, vi e typ 2 då Skål
    Ska du strax drömma sött o vakna bl........?.....Drömmer
    Nånting där emellan haha jag hade redan somnat sött men vakna o kunde inte somna om direkt :)
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-04-20 21:51:05 följande:

Jag har varit med från början, gullefjun
    Haha, vadå vafan herregud "gillefjun"...sluuuuta nu da!Skrattande

Haha, från början???
    Jag borde ju veta vem du är, men vafan ge mig en ledtråd....SNÄLLA SÖTA RARA!?Hjärta 
    Vet du vem jag är mao?Skrattande
  • gavleman
    Lussekatta skrev 2014-04-19 11:25:57 följande:
    En liten blygsam comeback-bild från katta
    <3
    mm vilken kyssbar mage :)
  • Anonym (&nbsp;)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-21 08:04:12 följande:
    Haha, vadå vafan herregud "gillefjun"...sluuuuta nu da!

Haha, från början???

Jag borde ju veta vem du är, men vafan ge mig en ledtråd....SNÄLLA SÖTA RARA!? 

Vet du vem jag är mao?

Ja från början, gullefjun Men inte med samma nick hela tiden Maybe you do, maybe I do Puss på're.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-04-21 10:04:01 följande:

Ja från början, gullefjun Men inte med samma nick hela tiden Maybe you do, maybe I do Puss på're.
    Haha, jävla retsticka, men gulligt är det!Skrattande
    Du är verkligen dåligt på att ge ledtrådar...säkert bara för att jävlas med mig!Tungan ute
    Ähhhh...komigen nu Va!...Flört
    Skicka ett inbox eller något...jag blir fan inte klok på detta!Skrattande
    Jag har ju säkert undrat vem du varit flera hundra gånger på vem du är och är ju förjävligt om du vet vem jag är dessutom...hur retsamt är inte det på en skala...vi tar Richterskalan för det är enda skalan jag kommer på...ja förutom någon jävla moll skala, men den mäter ju inget??Skrattande

PUSS på dig!Kyss
  • Anonym (&nbsp;)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-21 11:05:50 följande:
    Haha, jävla retsticka, men gulligt är det!Skrattande
    Du är verkligen dåligt på att ge ledtrådar...säkert bara för att jävlas med mig!Tungan ute
    Ähhhh...komigen nu Va!...Flört
    Skicka ett inbox eller något...jag blir fan inte klok på detta!Skrattande
    Jag har ju säkert undrat vem du varit flera hundra gånger på vem du är och är ju förjävligt om du vet vem jag är dessutom...hur retsamt är inte det på en skala...vi tar Richterskalan för det är enda skalan jag kommer på...ja förutom någon jävla moll skala, men den mäter ju inget??Skrattande

PUSS på dig!Kyss
    Ledsen, gullefjun, kan du inte räkna ut det själv så you ain't worthy anymore Annars kan du själv skicka ett inbox....eller något Ska sluta retas med dig nu, vi hörs om du lyckas lista ut det
  • Lickiluu
    läppar skrev 2014-04-21 17:12:00 följande:

Zzzz..............(hör ni trådens snarkningar) Nalle

Haha eller hur!

Moonar regelrätt här för att liva upp den då!
  • Kattpappa08
    Lickiluu skrev 2014-04-21 18:36:21 följande:
    Haha eller hur!
    Moonar regelrätt här för att liva upp den då!
    Jösses...Skäms
  • Lickiluu
    Kattpappa08 skrev 2014-04-21 18:48:50 följande:
    Jösses...Skäms
    Kul att man väckte någon iallafall haha