• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    Dress skrev 2014-04-22 12:42:47 följande:
    Har du lunchpaus där pilen? Ser väldans skönt ut! Flört
    Precis, tog in på hotell på lunchen och strippade för dagens pinup-bild, haha
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Lickiluu
    straight arrow skrev 2014-04-22 12:36:36 följande:

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Najs! Ser bra mysigt ut!
  • NyttNamn
    straight arrow skrev 2014-04-22 13:05:35 följande:
    Precis, tog in på hotell på lunchen och strippade för dagens pinup-bild, haha
    Det är rätta takter! Du tar dina uppgifter på största allvar Tyst
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (mepetite)
    läppar skrev 2014-04-22 11:36:18 följande:
    Får känslan av att det faktiskt finns något ord - kanske dialekt? - som heter töl,
    för jag kan inte komma på vad det istället är menat att stå....

Men mepetite kanske ger sig till känna i tråden med flera sköna bilder,
    och då kanske svaret ges:P

(kanske internt tråd-tugg?:)

hej! har förstått att min värmländska ställer till med diskussioner =) "töl" betyder tråkiga. alltså mina tråkiga bilder som ser likadana ut. skyller på min brist av fantasi. Ha det gott och tack för komplimangerna till min töliga bild. 
  • Dress
    NyttNamn skrev 2014-04-22 13:11:43 följande:
    Det är rätta takter! Du tar dina uppgifter på största allvar Tyst
    Helt som det ska Flört Han har ju en topplisteplats att försvara ju! 
  • läppar
    Lickiluu skrev 2014-04-22 12:13:29 följande:
    Haha kanske blir de flera wanks denna tisdag nu då?
    *asg* skriver så mkt att jag glömmer att logga in på något snuskigt
    nu när DU o andra lockar till en fortsättning på annan ort Drömmer

Stackaren får för lite uppmärksamhet här....men desto goare när det så småningom sker
    det där efterlängtade.....låt se........vulkanutbrottet, var det ja Tomte Skål Solig

Fy f-n vilken härlig bild du postade Solig Skrattande Solig Tungan ute

• läppar
    Anonym (mepetite) skrev 2014-04-22 13:13:47 följande:

hej! har förstått att min värmländska ställer till med diskussioner =) "töl" betyder tråkiga. alltså mina tråkiga bilder som ser likadana ut. skyller på min brist av fantasi. Ha det gott och tack för komplimangerna till min töliga bild. 
    Hahaha, älskar dialekter - tänkte att det troligen handlade om just det Tungan ute {#emotions_dlg.flower}

Så gött att lära sig nya ord varje dag - det var o är ett kul ord, betydelsen till trots -
    och tack för att frågetecknet rätades ut:P

• läppar

DRESS :P Ungefär 100 år sedan - resa?

Tjena! Och nu är du här för att stanna? (hoppas vi på:)

{#emotions_dlg.flower}

Ropen skalla - rumpor åt alla - o inte minst Dress´s rumpstek så go:))

• Dress
    läppar skrev 2014-04-22 13:43:47 följande:
    DRESS :P Ungefär 100 år sedan - resa?

Tjena! Och nu är du här för att stanna? (hoppas vi på:)

{#emotions_dlg.flower}

Ropen skalla - rumpor åt alla - o inte minst Dress´s rumpstek så go:))
    Hej Glad
    Jepp, varit iväg en liten tur...
    Jaså, du är sugen på rumpstek du? SkrattandeFlört
  • läppar
    Dress skrev 2014-04-22 13:46:33 följande:
    Hej Glad
    Jepp, varit iväg en liten tur...
    Jaså, du är sugen på rumpstek du? SkrattandeFlört
    If you only knew....Drömmer

Haha, nu ere Ironman med Cardigans - fattade inte först,
    då jag är så inne i allt skrivande - o älskade den med Ozzy som skolgrabb
    och nu är det mjukare versioner för "gamle" Lips :))

Härligt - en resa så välgörande....mums!
    Lika mumsig som din RUMP Skål Solig Skål

(high on life - and a few rumps;)