• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mrarab
    Anonym (You know) skrev 2014-04-24 20:34:32 följande:
    Har inte postat anonymt innan. Men ja, kanske det kommer mer Glad
    Hoppas jag verkligen ;)
  • Anonym (You know)
    Tristan69 skrev 2014-04-24 20:34:47 följande:
    Med ett par ögon av den kalibern tror jag nog att du är van vid att höra just den sortens kommentarer oavsett veckodag.

Och då har jag inte ens nämnt brösten. : )
    Awww, du är ju både gullig och vet hur du ska svänga dig med orden! Stort eller nej, stora plus till dig! Skål
  • Lickiluu
    Anonym (You know) skrev 2014-04-24 20:18:12 följande:

phpIrudsK63412.jpg

Ja du vet redan va ja tycker om bilden men mmmm tåls att säga igen hottie!
  • Lickiluu
    NyttNamn skrev 2014-04-24 20:23:51 följande:

Pour some sugar on me...
    NN du e så mumsig!
  • Tristan69
    Anonym (You know) skrev 2014-04-24 20:39:44 följande:
    Awww, du är ju både gullig och vet hur du ska svänga dig med orden! Stort eller nej, stora plus till dig! Skål
    Åh, tack för den värmande komplimangen. Precis vad man vill höra en gråmulen torsdagskväll som denna. : )

Skål
  • Anonym (You know)
    Lickiluu skrev 2014-04-24 20:41:18 följande:
    Ja du vet redan va ja tycker om bilden men mmmm tåls att säga igen hottie!
    Tack!! Hjärta Du vet ju också att jag inte tröttnar på att få höra det... haha  
    Ibland bara måste man få visa upp vad man har och att någon tittar på en! Kyss
  • NyttNamn
    läppar skrev 2014-04-24 20:30:19 följande:
    Detta är en kvalitativ bild!  {#emotions_dlg.flower}

Vacker, sensuell, erotisk i ett o samma paket,
    så inte ere bara vi som har sådana:P

Solig
    Lickiluu skrev 2014-04-24 20:42:15 följande:
    NN du e så mumsig!
    Tack snygging Kyss

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Ett försök att lysa upp tillvaron på kvällskvisten... Tungan ute