• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dress
    Borkason skrev 2014-04-25 07:32:05 följande:
    Jag fyller år idag, så jag är generös ;)
    Godmorgon tråden!
    Men GRATTIS Borkason! {#emotions_dlg.flower}Solig Vilken fin födelsedagsbild! 
  • Anton Chigurh

Godmorgon tråden!
    Grattis som fan, Borka...Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nymulen

Godmorgon tråden!
    Grattis! 
    Just do it.
  • Lickiluu

Godmorgon tråden!
    Grattis!!! Hoppas du får en fin födelsedag!!
  • NyttNamn

Godmorgon tråden!
    Grattis Skål

Pour some sugar on me...
  • Anton Chigurh

Jag är ganska usel på att skriva nu för tiden, hinner helt enkelt inte med, finns annat som upptar min tid. Den mest underbara orsaken som tänkas kan. Finns ingen vackrare....finare orsak....Hjärta

Iaf, jag får posta några bilder som kompensation då, så här kommer inte mindre än 2 stycken, tagna med en dags mellanrum, denna gångna veckan, så det är en alldeles färsk Anton som ni ser på bilderna.

Ha en skön dag, gottfolk.Solig

Kram //Anton

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • MrGrip
    NyttNamn skrev 2014-04-24 20:23:51 följande:

Mmmm...ett sånt härligt foto...på en härlig kropp !!!    (synd att smycket skymmer *L* ...skojar bara*L*)
  • Tristan69
    NyttNamn skrev 2014-04-25 08:29:21 följande:
    Purple nails, purple nails
    I only wanted to see you

Purple nails, purple nails
    If you know what I'm singing about up here

: )
  • MrGrip
    NyttNamn skrev 2014-04-24 20:49:49 följande:
    Ett försök att lysa upp tillvaron på kvällskvisten... Tungan ute

Hej,
    Ursäkta min dåliga fantasi (säkert ålderstecken)...mewn vad föreställer fotot ?
  • MrGrip
    NyttNamn skrev 2014-04-24 20:49:49 följande:
    Ett försök att lysa upp tillvaron på kvällskvisten... Tungan ute

*L*...kikade lite till...tror jag vet nu *L*.....effektfullt...*L*