Inlägg från: Anonym (Ensam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensam..)

Helkroppstråden

fembarnsfar1967 skrev 2013-12-18 19:28:12 följande:
    Ensam, om du finns i verkligheten så vill jag ha dig väldigt mycket, hade gärna badat med dig. smile5.gif
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
    Jag finns ganska mycket i verkligheten, jag lovar
  • Anonym (Ensam..)
    Zack skrev 2013-12-18 18:10:11 följande:
    Läckert!! Ser inbjudande ut ensam ;)...och så bjuder du på "framsida" också. Vilken dag det blev :)
    Så bra att jag kunde göra dagen för dig
  • Anonym (Ensam..)
    straight arrow skrev 2013-12-18 18:28:18 följande:

...och en rumpa i absoluta världsklass var det också!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Hehe så pass, en får tacka
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-12-18 21:36:13 följande:
    Men kvällen är väl ung? Gör du den för me? smile5.gif
    Beror väl på vilket sätt du tänkt dig?
  • Anonym (Ensam..)
    justnextdoor skrev 2013-12-18 21:45:54 följande:
    Du är ju en ensam vacker kvinna full av överraskningar... Allt från ögon till en sexig pose på alla fyra skulle göra min kväll smile5.gif
    Denna ensamma kvinna har just tryckt i sig alldeles för mycket mat ikväll. Så jag får nog göra din dag imorgon kanske
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-18 19:58:09 följande:

Haha...den tar jag...jo vi spelar nog inte ens samma sport du och jag! smile2.gif Sticker inte under stolen att jag är svag för henne och blir jävligt larvig...en jävla tönt! smile5.gif
    Min tönt
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Scania \8/) skrev 2013-12-19 01:33:56 följande:
    Jag har kikat genom dina bilder du lagt upp här Ensam.. Jag vet vem du är, har aldrig sett dig som het förr, men nästa gång jag träffar på dig så ska jag bjuda med dig på ett par öl ;)
    Haha aj då! Vem är du då?
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Scania \8/) skrev 2013-12-19 13:18:22 följande:

Jag är väl... Hmm vad ska man säga, en kompis kompis, fast du vet vem jag är om du skulle träffa på mig, vilket kommer ske väldigt snart :)
    Hm, nu blev det lite creepy... Nu kräver jag ett namn
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Scania \8/) skrev 2013-12-19 13:36:38 följande:

Den som väntar på något gott.... :)
    Om du nu säger att du vet vem jag är, ta kontakt med mig på Facebook, annars väljer jag att tro att du bara skojar..
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Scania \8/) skrev 2013-12-19 13:55:58 följande:

Hade jag gärna gjort om jag själv hade facebook, men jag kan nog ordna ditt nr och skicka ett sms :)
    Tror ändå att du tagit fel på person..
Svar på tråden Helkroppstråden