Inlägg från: Anonym (Ensam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensam..)

Helkroppstråden

Anonym (Scania \8/) skrev 2013-12-19 15:28:01 följande:

Men jag är ganska säker på att jag tagit rätt på person då en annan också bekräftar att du är den jag tror. Känner för många som läser här och har för mycket tatueringar som kan avslöja mig annars hade jag lagt upp en bild här.
    Jag har ingen aning om vem du kan tänkas vara.. Så .. Vad har jag för initialer?
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-20 20:35:30 följande:

Suddig men mättande smile1.gifphpVZjL5H04110.jpg

Behöver man fortfarande citera för att bilden ska synas?
  • Anonym (Ensam..)
    Zack skrev 2013-12-20 20:40:31 följande:
    Suddigt eller ej, alltid lika vacker ensam!
    Alltid lika snälla kommentarer tack!
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-20 20:42:01 följande:

Du är så enastående vacker Ensam...tänk om man fick dra med kittlande drag på den där ryggen...kyssa dig i nacken lägga handen på din bak! smile5.gif Då skulle man vara i himmelriket! smile1.gif
    Kanske himmelriket finns trots allt?
  • Anonym (Ensam..)
    mrme skrev 2013-12-20 20:47:15 följande:

du kan värkligen ge en man heta drömmar .

Thats me! jag kan om jag vill..
  • Anonym (Ensam..)

Känner mig generös och bjuder på en framsida med!

• Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-20 20:55:29 följande:

Tack! smile5.gif Världen är en underbar plats...när Ensam är naken! smile5.gif
    Haha ja folk kan ju tro att jag inte gör annat än att vara naken. Men jag kan avslöja... Jag äger faktiskt kläder med
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-20 21:14:29 följande:
    Du är helt outstanding i att posta sensuella bilder med en sådan intim värme... Hatten av ... Jag förstår att alla män blir som tokiga i dig. Jag är heterosexuell och mycket äldre än dig , men jag måste säga  " Gud vad läcker du är " Det bara är så. Inget kan ändra på det {#emotions_dlg.flower}
    Vad glad jag blir att höra det från dig C! Jag beundrar dina bilder med, din kropp är ju gudomligt snygg ( också hetro )
  • Anonym (Ensam..)
    mrme skrev 2013-12-20 21:31:11 följande:
    ja och inte blev dom mindre heta av det här .    har lite svårt att finna ord .  du är helt enkelt het ...
    Hehe.. Tack mister
Svar på tråden Helkroppstråden