• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ronga

Lickiluu får man komma med en vild gissning på att du har rötter ifrån Venezuela? Din nedre ansiktshalva påminner ENORMT om en bekant. 

Only fear of death is coming back reincarnated
  • Noname00
    Lickiluu skrev 2014-05-05 10:20:36 följande:
    Nej de e fler bilder ja inte kan se! Vissa kan ja de från ens appen andra bilder bara i den nya appen och vissa inte alls

Samma problem för mig.
  • Lickiluu
    Ronga skrev 2014-05-05 12:09:02 följande:

Lickiluu får man komma med en vild gissning på att du har rötter ifrån Venezuela? Din nedre ansiktshalva påminner ENORMT om en bekant. 

Jasså på så vis din bekant är då granne med mitt hemland ;)
  • Lickiluu
    Noname00 skrev 2014-05-05 12:10:13 följande:

Samma problem för mig.
    Jobbigt för oss alltså :P
  • läppar
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-05-05 10:13:49 följande:
    Jag kan inte se bilder i mobil eller platta längre, oavsett om jag loggar in i webbversionen eller mobilversionen. Då jag har android kan jag inte ladda ner appen alls smile8.gif
    Precis detta som gör att jag blir så j-a anti till hela teknikskiten Skrikandes

Cred till er som orkar...Skål
  • läppar
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-05-05 10:19:42 följande:
    Vilken fantastisk start på måndagen med så många härliga karlar Tungan ute

Jättevacker bild o kvinna!  {#emotions_dlg.flower}SoligSkål{#emotions_dlg.flower}SoligSkål
  • Ronga
    Lickiluu skrev 2014-05-05 12:15:40 följande:
    Jasså på så vis din bekant är då granne med mitt hemland ;)
    Hela sydamerika är grannar med varann..säger inte så mkt ;)
  • Dress
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-05-05 12:00:14 följande:
    Haha...tack detsamma Dress!{#emotions_dlg.flower}
    Men någonstans inom mig hoppas jag att det var menat på ett manligt vis...och inte som en liten hundvalp som man bara vill gosa in sig i...{#emotions_dlg.djavulsk}
    You know it! Cool Om jag var 10-15 år yngre så hade jag önskat du var mannen i mitt liv vet du Flört
  • Anonym (l.c)

Varsågod Licki Flört
    Het vet jag inte, men  en bild vart det iallafallOskyldig