• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (l.c)
    NyttNamn skrev 2014-05-05 12:48:19 följande:
    Kan bara bjuda på mig själv, sen hur hett det är överlämnar jag till betraktaren Flört

Jag tycker det var riktigt läckert NNGlad
  • Lickiluu
    NyttNamn skrev 2014-05-05 12:48:19 följande:
    Kan bara bjuda på mig själv, sen hur hett det är överlämnar jag till betraktaren Flört

Pour some sugar on me...
    Din lilla tease du! Men tack för ditt fina bidrag till Lickiluus kåta stund hahaha
  • Tristan69
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-05 12:28:54 följande:
    Varsågod Licki Flört
    Het vet jag inte, men  en bild vart det iallafallOskyldig
    Synd på kameravinkeln...den bilden från andra hållet och med dina sensuella läppar i fokus...mjau. ; )
  • Tristan69
    Lickiluu skrev 2014-05-05 12:44:00 följande:
    Attans o jag som nyss fyllde 29 ja har några år kvar att jobba mig upp till alltså haha
    Bah...nu fiskar du. : P

Jag vet att du har självkänsla och skinn på näsan nog för att kunna stå för dina kroppsliga skavanker och ändå vara grymt sexig. Det sitter inte i åldern i sig utan i mognaden och tyvärr är det idag rätt sällsynt att folk mognar i tidig ålder. De flesta mognar inte över huvud taget utan beter sig som barnrumpor rätt genom livet. Se bara på alla dessa "vuxna" individer som försöker förstöra tråden med illvilliga och nedvärderande inlägg.
  • Tristan69
    Anonym (Blondie) skrev 2014-05-05 12:46:48 följande:

Måste bara lägga in en applåd är... (jag smygtittar ju mest nu för tiden) men det HÄR var ett superbt inlägg. Att njuta av vad kroppen kan ge är nått man oftast "lär sig" när man är lite "äldre" (som jag typ smile1.gif ). Och det gäller ju även män... Oskyldig
    Bugar artigt inför de fina applåderna. : )
  • Anonym (l.c)
    Tristan69 skrev 2014-05-05 12:54:48 följande:
    Synd på kameravinkeln...den bilden från andra hållet och med dina sensuella läppar i fokus...mjau. ; )
    Dagen är inte slut än, kan komma mer Flört
  • Anonym (Blondie)
    Tristan69 skrev 2014-05-05 12:59:50 följande:
    Bugar artigt inför de fina applåderna. : )

Härligt, det är du ju värd - inte minst efter det inlägget {#emotions_dlg.flower}Drömmer
  • Anonym (l.c)
    Tristan69 skrev 2014-05-05 12:54:48 följande:
    Nu ska jag bege mig ut snart, men ger dig en påklädd bild med läppar i fokus, tillsvidare... Glad

• Lickiluu
    Tristan69 skrev 2014-05-05 12:58:38 följande:
    Bah...nu fiskar du. : P

Jag vet att du har självkänsla och skinn på näsan nog för att kunna stå för dina kroppsliga skavanker och ändå vara grymt sexig. Det sitter inte i åldern i sig utan i mognaden och tyvärr är det idag rätt sällsynt att folk mognar i tidig ålder. De flesta mognar inte över huvud taget utan beter sig som barnrumpor rätt genom livet. Se bara på alla dessa "vuxna" individer som försöker förstöra tråden med illvilliga och nedvärderande inlägg.
    Haha nej inget fiske har inte tålamod för sådant men vi unghundar får sällan creed för att va unga direkt. Jag ser fram emot att bli gammal kommer rocka 80 precis på samma sätt som jag rockar 29 ;)

Publiken må minska men vem fan bryr sig länge leve kroppen!

O alla tråkiga haters kan vi inte bara ignorera dem! De behöver inte besöka denna tråd om de inte passar.