• Lickiluu

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-05-04 18:05:36 följande:
    Haha, tävling vet jag inte!! Njuter bara av dina bilder Licki....Oskyldig Har inte varit här inne på evigheter så jag har lite familjesnuskabstinens......
    Ja den abstinensen känner jag igen så väl haha
  • Lickiluu
    Tveksamt skrev 2014-05-04 18:04:18 följande:

Där skulle man fått stå bakom och smeka..
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
    Jasså de skulle man :)
  • Lickiluu
    LostInTranslation skrev 2014-05-04 18:16:17 följande:
    Och då är du ändå en junior i sammanhanget.....Tungan ute
    Har följt tråden längre än jag delat bilder :)
  • Lickiluu
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-04 18:16:45 följande:
    Finns ingen bättre ledtråd smile5.gif
    Haha nej de e sant de!
  • Lickiluu
    DeeAss skrev 2014-05-04 18:18:39 följande:
    Hmm... Du är heeeelt perfekt! Vilka läppar, vilka bröst, vilken kropp å framförallt, vilken "naughty mind..." ;)
    Kan hålla med om att min naughty mind är perfekt haha kul att den uppskattas :)
  • Lickiluu
    LostInTranslation skrev 2014-05-04 18:24:15 följande:
    Ohhh a late bloomer haha. Tittade i månader med högrött varmt ansikte från en blandning av upphetsning och genans innan din moral sakta men säkert bröts ner och förvandlade dig till en av helkroppstrådens allra vassaste teasers....
    Högrött nej o inte heller genans men upphetsning absolut! Älskar människor som vågar bjuda på sig själva och har en öppen sexualitet. Nakna kroppar o sköna människor fick mig att tillslut vilja delta :) kunde inte hålla mig så här e jag nu :)
  • Lickiluu
    DeeAss skrev 2014-05-04 18:28:10 följande:
    Uppskattar allt med dig hittills... ;) Saknar en sak dock... Dina ögon vore härligt att få drunkna i. :)
    Mina ögon förblir dolda dessvärre ;)
  • Lickiluu
    LostInTranslation skrev 2014-05-04 18:41:51 följande:
    Ahhh... där trillade den ner här... Grävde visst för djupt ner i arkivet. Nu känns allt plötsligt väldigt bekant och riktigt jäkla trevligt också... Flört
    Lickiluu skrev 2014-05-04 18:35:30 följande:Högrött nej o inte heller genans men upphetsning absolut! Älskar människor som vågar bjuda på sig själva och har en öppen sexualitet. Nakna kroppar o sköna människor fick mig att tillslut vilja delta :) kunde inte hålla mig så här e jag nu :)
    Bra beslut måste jag säga. Undrar hur många fler såna där lurkers det finns där ute som är på väg att trilla dig...haha. Skynda er! Imorgon kanske det är för sent smile5.gif

Du verkar vara en helskön tjej Lickit... Kul att du är så aktiv. En stor våt kyss till dig! Kyss
    Haha de e nog måååånga lurkers :)

Tack det är jag ;) och detsamma till dig hottie
Svar på tråden Helkroppstråden