• Lickiluu

Helkroppstråden

Tristan69 skrev 2014-05-05 12:41:11 följande:
    I mina ögon är kvinnor som har kommit en bra bit upp över 30 år oftast mycket vackrare och det har knappast att göra med att deras kroppar är perfekta in i minsta detalj utan snarare mycket mer relaterat till det faktum att de har accepterat sitt egna utseende och trivs med sig själva.

Det må vara en klyscha men skönhet kommer verkligen inifrån för en modellsnygg brud som har dålig självkänsla och enbart tror att det räcker med yttre spackel får aldrig till den där effekten som jag är fullständigt övertygad om att du och de andra kvinnorna här i tråden är kapabla till. : )
    Attans o jag som nyss fyllde 29 ja har några år kvar att jobba mig upp till alltså haha
  • Lickiluu
    NyttNamn skrev 2014-05-05 12:48:19 följande:
    Kan bara bjuda på mig själv, sen hur hett det är överlämnar jag till betraktaren Flört

Pour some sugar on me...
    Din lilla tease du! Men tack för ditt fina bidrag till Lickiluus kåta stund hahaha
  • Lickiluu
    Tristan69 skrev 2014-05-05 12:58:38 följande:
    Bah...nu fiskar du. : P

Jag vet att du har självkänsla och skinn på näsan nog för att kunna stå för dina kroppsliga skavanker och ändå vara grymt sexig. Det sitter inte i åldern i sig utan i mognaden och tyvärr är det idag rätt sällsynt att folk mognar i tidig ålder. De flesta mognar inte över huvud taget utan beter sig som barnrumpor rätt genom livet. Se bara på alla dessa "vuxna" individer som försöker förstöra tråden med illvilliga och nedvärderande inlägg.
    Haha nej inget fiske har inte tålamod för sådant men vi unghundar får sällan creed för att va unga direkt. Jag ser fram emot att bli gammal kommer rocka 80 precis på samma sätt som jag rockar 29 ;)

Publiken må minska men vem fan bryr sig länge leve kroppen!

O alla tråkiga haters kan vi inte bara ignorera dem! De behöver inte besöka denna tråd om de inte passar.
  • Lickiluu
    Anonym (Långosmal) skrev 2014-05-05 13:01:08 följande:

Mitt bidrag smile5.gif
    Wohoo fresh meat! Keep it comming ;)
  • Lickiluu
    Tristan69 skrev 2014-05-05 13:14:13 följande:
    Fast är det egentligen viktigt att få creed för att vara ung?

Det som har betydelse är väl att någon uppskattar dig för den du är och för hur sjukt sexig du är på dina bilder?

Mig kvittar det fullständigt om du är 15, 22, 37, 55 eller 29 när du ser ut som du gör och på det vis du för dig. : )
    Nej du har så rätt, dock är 15 lite väl lågt alltstå haha men förstår din poäng!
  • Lickiluu
    straight arrow skrev 2014-05-05 13:33:25 följande:
    Less talk, more pictures...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Holy shit Pilen! Hotstuff!
  • Lickiluu
    MrGrip skrev 2014-05-05 13:31:24 följande:
    Mmmmm - känner igen dig !!! *L*.....  läckerbiten No. 1 !!
    Aww same old same old :P
  • Lickiluu
    läppar skrev 2014-05-05 13:38:10 följande:
    Ljuvliga Luuuu - det kommer alltid finnas folk som more or less bara går igång på unga
    för att de kropparna i deras ögon är oslagbart sexiga - och det kommer även alltid att
    finnas folk som tycker att unga är omogna o älskar kvinnor som är tex 40+
    för den mentala resan de gjort i förhållande till tex en tjej på 20+.

Det kommer alltid att finnas - kvinnor som män - de som önskar sig en saftig hunk/pudding
    att smaska på, och - kvinnor som män - som önskar sig en kvinna/man
    som är karl för sin hatt resp. kvinna för sin kjol.

Ett gäng män o kvinnor där ute - kan ju ofta vittna om att "det bara är det unga
    som hyllas hela j-a tiden" - o en kille/tjej på 20-30 som får höra av ngn att det är 40+
    "som gäller" - kan ju stundom känna sig stressade att snabbt bli äldre för att duga/räcka till.

Och med internets födelse så fick vi alla till livs, en j-a massa åsikter -
    och det blir ju en masse o hela skalan o rätt upp i nyllet, så det är den verkligheten
    som vi idag, more or less, bara har att tugga i oss..på gott o ont.

Vi får verkligen veta att vi lever - precis varje dag - o ändå känns det, (enligt mig)
    som om vi levde mer förr.....innan nätet.....ObestämdSkrikandesGråterSoligTungan ute{#emotions_dlg.flower}Hjärta

*kindpuss igen*  Tungan ute
    Haha ja du me tanke på min ålder så hann ja inte leva så mycket innan internt kom hahaha

Haha gillar ljuvliga Luu de passar bra ihop :)
  • Lickiluu
    Dress skrev 2014-05-05 13:40:29 följande:

Lite vårkänslor... php7fvGTN13082.jpg

Lite!? Den där bilden gav verkligen känslan om heta kvällar o soliga dagar
Svar på tråden Helkroppstråden