• stief84

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-02-02 21:11:48 följande:
    Får väl fjäska lite då och bjuda på en bild till så kanske det dyker upp en på dig snart? PS: Till anonym med skodiskussionen. Dom här bootsen  gillar jag, men troligen inte din cup of tea?  

Haha fjäskande gillar vi.8). Återigen så grym bild. Har lite problem bara kan bara få in bilder på profilen funkar inte på trådar. Jag använder mobilen då jag slarvat bort usb kabeln till mobilen.8(
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 21:11:48 följande:

Får väl fjäska lite då och bjuda på en bild till så kanske det dyker upp en på dig snart?

PS: Till anonym med skodiskussionen. Dom här bootsen  gillar jag, men troligen inte din cup of tea?  
    Bättre än dom höga! Vad jag menade med 30års skorna så uttryckte jag mig lite klumpigt. Menade självklart att dom skorna jag la upp fick dig att se ut som 30!
  • stief84

Verkar inte bättre. Synd att de inte fixat så det funkar med mobil det går ju i profilen trots allt.

• Anonym

Intressant läsning, det hänger på stövlarna alltså Drömmer
  • ulfsas
    Anonym skrev 2013-02-02 21:35:26 följande:

Gillar stövlarna mm mm mm mmOskyldig
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • stief84
    Intressant läsning, det hänger på stövlarna alltså

Den teasen.
  • Anonym

Ja snygga stövlar ger pluspoäng!
  • Anonym (badsugen)
    stief84 skrev 2013-02-02 21:19:08 följande:

Haha fjäskande gillar vi.8). Återigen så grym bild. Har lite problem bara kan bara få in bilder på profilen funkar inte på trådar. Jag använder mobilen då jag slarvat bort usb kabeln till mobilen.8(
    Maila en bild till dej själv från mobilen, öppna mailet på datorn,spar ner bilden, och du kan också vara med och fjäska!
  • Harrybob

Damn vad fina bilder det är, man blir ju nästan lite småkåt :P , nån som vill camma kanske=?

Svar på tråden Helkroppstråden